پاسخ نویسنده معروف برزیلی به رضا پهلوی: خفه شو! +عکس

© AP Photoپاسخ نویسنده معروف برزیلی به رضا پهلوی: خفه شو! +عکس
پاسخ نویسنده معروف برزیلی به رضا  پهلوی: خفه شو! +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پائولو کوئیلو نویسنده معروف و خالق کتاب کیمیاگر پاسخ کوبنده ای به شاهزاده رضا پهلوی، فرزند آخرین شاه ایران داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین ، پائولو کوئیلو در پاسخ یه سخنان رضا پهلوی که در گفتگو با رویترز خواهان دخالت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در امور ایران شده بود ،در توییتر نوشت:«خفه شو! ساواک مرده است، و اگر تو به دنبال یک کودتای دیگر باشی، مانند کودتایی که سازمان سیا در سال ۱۹۵۳ سازماندهی کرد، مردم ایران برای دفاع از کشورشان بر می‌خیزند".

از تاریخ 28 دسامبر، در شهرهای بزرگ ایران من جمله: تهران، مشهد، اصفهان و رشت، اعتراضات گسترده ای صورت گرفته است. آقای حسن روحانی رئیس جمهور ایران در واکنش به این ناآرامی ها اعلام نمود که این اعتراضات، ناشی از مشکلات داخلی در کشور و همچنین دخالت و تحریکات برخی دیگر کشورها می باشد. براساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه های داخلی ایران، تا کنون حداقل 21 نفر در این اعتراضات جان خود را از دست داده اند.

​The last heir to the Iranian monarchy @PahlaviReza tells Reuters that the Trump administration should encourage technology companies to provide communication services to Iranians as they protest their country’s clerical leaders. https://t.co/j0eMYBjbfy pic.twitter.com/of6t5z7hhg

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала