استارت آپی برای معلولین توسط یک معلول ایرانی +عکس

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر استارت آپی برای معلولین توسط یک معلول ایرانی +عکس
استارت آپی برای معلولین توسط یک معلول ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معلولی که برای هم نوعان خود یک استارت آپ راه انداخته است در رسانه ها و شبکه های اجتماعی توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، "وحید رجبلو" جوان معلولی است که با داشتن معلولیت ۹۸ درصد به عنوان برنامه نویس تحت وب و اپلیکیشن، توانسته است استارت آپ خوبی را به نام "همیار مهر" برای معلولین راه اندازی کند.

این استارت آپ هم می تواند به معلولین خدمات بدهد و هم اطلاعات آنها در هر منطقه ای که زندگی می کنند در یک پایگاه داده ذخیره می کند تا بتوان از آنها بعنوان نیروی کار در آن محل استفاده شود.
وحید رجبلو مشکلات معلولین را بسیار می داند و معتقد است که باید برای آنها بیشتر وسائل راحتی فراهم نمود. او با انجام این استارت آپ می خواهد زندگی معلولین را زیباتر کند و از مسئولین خواسته است که کمک کنند تا این پروژه شکست نخورد.

او گفته است که خیلی سخت کار میکند. ماهی ۲۰ جلسه باید کاردرمانی شود تا دستش از کار نیفتد و هزینه این موضوع بالاست.او که از بیماری ژنتیکی "SMA" رنج می برد عنوان کرده است که اگر حواسش نباشد، دستش نیز مثل باقی اعضایش از کار می‌افتد.

وحید رجبلو با وجود بیماری SMA یک اپلیکیشن نویس حرفه ای است و در جواب به رضا رشیدپور در این رابطه گفت:معلولیت باعث نشد از مسئولیتهایم فرار کنم/آرزو دارم هاوکینگ را از نزدیک ببینم/هزینه درمان من سالانه ۴ میلیارد است.

بسیاری از کاربران با استقبال از او عنوان کرده اند که او باعث افتخار ایران است. به گفته کاربران، مسئولین باید از این جوانان حمایت ویژه ای بکنند تا به شکل دلخواه زندگی کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала