پیام تبریک سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پیام تبریک سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه
پیام تبریک سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری اسپوتنیک متن پیام تبریک سال نو رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین را منتشر کرد.

ولادیمیر پوتین: دوستان عزیز!

در آستانه سال ۲۰۱۸ هستیم. البته این جشنی ست که هر سال داریم اما در هر صورت ما آنرا جدید، خوب و خوشایند می دانیم، ایمان داریم که تمام آرزوها و تمام امیدهایمان در این لحظات برآورده می شوند.

سال جدید برای ما ، قبل از همه جشن خانوادگی ست. ما آنرا مانند دوران کودکی مان با هدایا و سورپرایزها، با گرمای ویژه و با انتظاری برای تغییرات مهم جشن می گیریم. و آنها حتما به زندگیمان می آیند اگر که هر یک از ما خانواده مان را به خاطر آوریم، مراقبشان باشیم ، برای هر لحظه ای که با آنها سپری می کنیم ارزش قائل شویم، اگر که کودکان، آرزوها و رویاهایشان را بیشتر به خاطر آوریم، از کسانی که کنارمان هستند و به حضور مان و سخاوت معنویمان احتیاج دارند حمایت و پشتیبانی کنیم. 

توانایی کمک کردن ، حساس بودن ، خیر و نیکی بخشیدن و زندگی را با صداقت و انسانیت مزین کردن. هر جایی که هستیم: پشت میز همراه خانواده، در جمعی شاد ، در جشن های خیابانی ، روحیه  و شعف سال نو وجه مشترک ماست ، فن آوری امروزی باعث می شود که احساسات مان را با افراد ی ارزشمند و گرامی که ممکن است فرسنگ ها از ما دور باشند تقسیم کنیم.

و مثل همیشه ، تبریکات ویژه من به تمام کسانی ست که مشغول کارند و وظیفه ی حرفه ای یا نظامی خود را انجام می دهند، در بیمارستانها هستند یا مشغول هدایت هواپیماها و قطارها. ما همراه با هم در این شب زیبای سال نو هستیم. ما همراه با هم در امور مشترک روزانه هستیم. انسجام، دوستی و عشقمان به روسیه نیروهای ما را برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ و عالی چند برابر می کند. 

© REUTERS / Kirill Kudryavtsevپیام تبریک سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه
پیام تبریک سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه - اسپوتنیک ایران
پیام تبریک سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه

می خواهم از صمیم قلب به تمامی کسانی که به خودشان و کشورمان ، به کار و نتایج آن ایمان دارند تبریک بگویم.  اطمینان و درک متقابل همیشه همراه ماست. 

دوستان عزیز!

تا آغاز سال ۲۰۱۸ چند ثانیه مانده است. زمان آن رسیده که به همدیگر با کلمات باارزش تبریک بگوییم، اشتباهات و دلخوری ها را ببخشیم ، همدیگر را در آغوش بگیریم و عشق را ابراز کنیم، مراقبت و توجه را به هم هدیه کنیم. امیدوارم سال نو در زندگی هر فرد ، هر خانواده تغییراتی رو به بهبود اتفاق بیافتد ، همه سالم و سلامت باشند تا کودکانی سالم به دنیا بیاید و ما هم شاد شویم. 

از صمیم قلب برای شما موفقیت و رفاه  و برای کشورمان روسیه، کشور دوست داشتنی و واحدمان صلح و شکوفایی آرزو می کنم!

خوشبخت باشید! سال نو و آغاز سال ۲۰۱۸ مبارک!


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала