اسنودن یک اپلیکیشن برای دفاع از جاسوسان را طراحی کرد+ فیلم

© Sputnik / Pavel Lisitsynاسنودن یک اپلیکیشن برای دفاع از جاسوسان را طراحی کرد
اسنودن یک اپلیکیشن برای دفاع از جاسوسان را طراحی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در طراحی اپلیکیشن Haven سهم گرفت که می تواند کاربر را از رصد و پیگرد مصون نگه دارد. کاربران گجت های اندروید می توانند آنرا دانلود کنند.

Haven پروژه مشترک بنیاد آزادی مطبوعات FPF است که رییس آن اسنودن می باشد و Guardian Project است که طراحان شناخته شده اپلیکیشن های ویژه حمایت از داده ای شخصی است. طراحان می گویند که این اپلیکیشن را می توان در هر مدل تلفن همراه دانلود کرد و بکار برد.
بنیاد آزادی مطبوعات نوشت:"تصور کنید که شما یک روزنامه نگار هستید که در یک کشور خارجی متخاصم کار می کند. شما نگران هستید که سرویس های ویژه می توانند هنگام عدم حضور شما وارد اتاق تان در هتل شده وسایل تان را وارسی کرده و کامپیوتر شما را هک کنند.
Haven تغییرات در محیط را با استفاده از سنسورها و حسگرهایی که در یک گوشی هوشمند معمولی ساخته شده است، ثبت خواهد کرد و به شما هشدار خواهد داد که کسی به اتاق شما رخنه کرده و سعی دارد دستگاه های تان را هک کند. Haven با سیستم های دیگر کار نمی کند. دانلود این اپلیکیشن مجانی است و اکنون در حال تست است. طراحان Haven در حال جستجوی همکاران برای تکمیل این اپلیکیشن هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала