جشن کریسمس مسیحی های زندانی در زندان اوین تهران +عکس

CC0 / / جشن کریسمس مسیحی های زندانی در زندان اوین تهران +عکس
جشن کریسمس مسیحی های زندانی در زندان اوین تهران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استقبال کاربران از جشن کریسمس که برای زندانیان مسیحی زندانی در ایران برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبر برگزاری جشن کریسمس برای زندانیان خارجی مسیحی زندانی در ایران با بازتاب گسترده ای در فضای مجازی روبرو شد. بازداشتگاه اوین میزبان برگزاری مراسم میلاد حضرت مسیح (ع) بود. جشنی که در گفته می شود در آمفی تئاتر این ندامتگاه برگزار شد.
در تصاویری که از آنها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که اکثر این زندانیان رنگین پوست(سیاه پوست) هستند و برخی کاربران ادعا می کنند که آنها اهل کشور سومالی هستند.

در خبرهای مربوط به این موضوع گفته می شود که در ابتدای مراسم آیاتی از سوره مریم قرائت شد« آنجا که حضرت مریم پاسخ ملامتگران را به اشاره حواله به طفل کرد و آن طفل به امر خدا به زبان آمد…» پس از آن دعای ربانی همراه با نواختن موسیقی اجرا شد و زندانیان مسیحی برای ادای احترام به پا خواستند و هر یک به طرقی این دعا را زمزمه کردند. بعد از اجرای دعای ربانی چراغ‌ها خاموش شد و بخش‌هایی از فیلم حضرت عیسی (ع) و مریم مقدس برای حاضرین پخش شد.
بسیاری از کاربران با اشتراک تصاویر از این مراسم به شدت از این اقدام متعجب شده و آن را تحسین کردند.

در ساعات پایانی نیز گفته می شود هدایایی به رسم یادبود به زندانیان تقدیم شد و سپس پس از گرفتن عکس یادگاری، کشیش نان مقدس را به زندانیان مسیحی داد و آنها پس از انجام این کار زانو زدند و هر یک به دعا پرداختند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала