ولید بن طلال بیمار است؟

© AFP 2023 / Fayez Nureldineولید بن طلال
ولید بن طلال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طلال به سبب ساعات طولانی بازجویی و نخوابیدن به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رای الیوم، ولید بن طلال برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود که پس از درمان مجددا به زندان طلایی در هتل ریتزکارلتون منتقل شده است.

ولید بن طلال از جمله شاهزادگانی است که از همکاری با بازجویان(محمد بن سلمان) خودداری می کند و خواستار محاکمه علنی و حضور شاهدانی از تاجران بین المللی که قبلا شریک وی بودند یا هنوز هستند، می باشد.

 بازداشت های جدیدی طی هفته اخیر انجام شده است که شامل شاهزادگان رده اول است که شاهزاده خالد بن طلال برادر ولید بن طلال یکی از بازداشت شدگان است و اتهام وی به علت متهم شدن در موضوع فساد نیست بلکه به تحقیق و بازجویی درباره اطلاعاتی است که از برادرش ولید بن طلال دارد.

ولیعهد سعودی در راضی کردن بانک های غربی به ویژه آمریکایی ها برای دخل و تصرف در حسابهای بانکی بازداشت شدگان ناکام بوده است.

محمد بن سلمان نگران مرگ شاهزادگان است و آزادسازی متعب بن عبدالله پس از وخامت حال وی صورت گرفته است. هم اکنون در پشت پرده، اخباری درباره بحث عفو شاهزادگان بازداشت شده از سوی محمد بن سلمان به شرط درخواست بخشش و عفو و تجدید بیعت با پادشاه و ولیعهد و اینکه این شاهزداگان به گوشه ای بروند و در سکوت ادامه زندگی را سپری کنند، مطرح است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала