درسی که بازیکنان فوتبال می توانند به کودکان نسل جدید بدهند +ویدئو

© REUTERS / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر درسی که بازیکنان فوتبال می توانند به کودکان نسل جدید بدهند +ویدئو
درسی که بازیکنان فوتبال می توانند به کودکان نسل جدید بدهند +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از محبوبیت ورزش فوتبال می توان در موضوعات سازنده استفاده نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ورزش فوتبال به عنوان پرطرفدارترین ورزش در اغلب کشورهای جهان می تواند به غیر از جنبه سرگرمی و درآمدزایی، موجب ترویج اخلاق نیز شود. برای مثال، پسری که همراه پدرش به تماشای مسابقه فوتبال مشغول است و با صحنه جوانمردی در مسابقه روبرو می شود، می تواند در بزرگسالی از تاثیر این صحنه در زندگی خود استفاده کند و آن را به کار ببرد.
در این رابطه ویدئو هایی مختلفی نیز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شوند. بازیکن آلمانی تیم "وردربرمن" در محوطه جریمه به زمین می خورد و داور به بازیکن تیم حریف اخطار می دهد و خطا می گیرد اما بازیکن آلمانی به داور اعلام می کند که روی او خطا صورت نگرفته و داور نظر خود را پس می گیرد.

از دیگر صحنه های بسیار آموزنده، صحنه حرکات جوانمردانه بازیکن سابق تیم "اسپانیا" ، "کارلِس پویول ایسافورکادا" می باشد. او همیشه سعی میکرد تا جلو دعواهای که در بازی های فوتبال بین دو تیم انجام می شود را بگیرد. همچنین او همیشه هوای بازیکنان تیم حریف را داشت تا جوانمردی خود را اثبات کند.

بسیاری از کاربران با استقبال از این جوانمردی ها عنوان کردند که در ورزش باید اخلاق بیشتر از جاهای دیگر رعایت شود. همچنین بعضی از کاربران عنوان کردند که حرکات پویول آنان را یاد جوانمردهایی انداخته است که در گذشته از قهرمانان ایران زمین یاد می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала