بازتاب واکنش مردم به ازدواج با کودکان در شبکه های اجتماعی +ویدئو

© AP Photo / Aaron Favilaبازتاب واکنش مردم به ازدواج با کودکان در شبکه های اجتماعی +ویدئو
بازتاب واکنش مردم به ازدواج با کودکان در شبکه های اجتماعی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از مردم نسبت به معضل ازدواج کودکان بی تفاوت نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که واکنش مردم را نسبت به ازدواج با کودکان به تصویر می کشد. در کلیپ اجتماعی منتشر شده که بیشتر شبیه دوربین مخفی می باشد، مردی ۶۲ ساله با دختری ۱۲ ساله که لباس داماد و عروس را به تن کرده اند در سطح شهر مشغول عکاسی هستند.

بسیاری از مردم از جمله خود عکاس نسبت به این ازدواج نامتعارف واکنش نشان دادند. آنها با سئوال هایی از جمله اینکه "چندساله هستی" و "چرا با این دختر که کودک است و تمایلی به ازدواج ندارد، می خواهی ازدواج کنی"، مرد را به چالش کشیدند. این مرد ۶۲ ساله نیز در جواب همه سوال ها از اجازه رسمی از والدین این کودک صحبت می کند. به گفته او، اجازه از سمت والدین او وجود دارد که بتوان با او ازدواج کرد.

گفته شده است که روزانه بیش از ۳۳ هزار دختربچه در سراسر دنیا مجبور به ازدواج می شوند و حق کودکی و تحصیل از آنها صلب می شود.

بسیاری از کاربران با ابراز ناراحتی از این کلیپ عنوان کردند که با اینکه وقاحت و حرکت این مرد و ازدواج زوری بسیار نفرت انگیز است اما نکته قابل توجه آن واکنش مردم به این حرکت است. به گفته آنان، اینکه مردم نسبت به این اتفاق بی تفاوت نیستند، نسبت به این دختربچه احساس مسئولیت می کنند و از حق او دفاع می کنند جای بسیار خوشحالی است. بسیاری از کاربران معتقدند که تا خانواده این کودکان اجازه ندهد هیچ کسی نمی تواند به کودکی نگاه غیر از کودک داشته باشد و این پیام این کلیپ است. به گفته آنان باید با فرهنگ سازی صحیح، خانواده این کودکان را آگاه نمود تا تصمیمات اینچنینی برای آنان اتخاذ نکنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала