رژیم سعودی و اسرائیل هم پیمانان منطقه ای آمریکا

© Fotolia / Tupungatoسند امنیت ملی ترامپ فرمولی برای درآمد زایی آمریکاست.
سند امنیت ملی ترامپ فرمولی برای درآمد زایی آمریکاست. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سند امنیت ملی ترامپ فرمولی برای درآمد زایی آمریکاست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، انتشار سند امنیت ملی ترامپ در بردارنده اتهامات تکراری و بی پایه ترامپ علیه ایران است و موضوعاتی همچون ادعای حمایت ایران از تروریسم را مطرح می کند که مجموع این موارد در راستای منافع رژیم سعودی و اسراییل هم پیمانان منطقه ای آمریکا بشمار می آید.

امریکایی ها قصد دارند اقدامات مشخصی علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای بین المللی شکل دهند و دست کم در دراز مدت آن را برنامه ریزی کنند. آمریکا همواره سعی دارد پروژه ایران هراسی خود را به ورای منطقه از جمله اروپا اشاعه دهد.

در این میان عربستان و رژیم صهیونیستی بعنوان هم پیمانان منطقه ای واشنگتن از رویکرد خصمانه آمریکا علیه ایران استقبال کرده و باید منتظر تشدید سیاست های ضد ایرانی کاخ سفید در راس مثلث آمریکا- اسراییل و رژیم سعودی در منطقه بود.انتظار می رود دولت آمریکا در مجامع بین المللی بویژه سازمان ملل دست به لابی گری زده تا تحریم و مواضع سخت تری علیه ایران رقم زند.

این سیاست سناریویی برای کسب درآمد و راه اندازی بازار درآمد زایی در منطقه است. ترامپ تلاش دارد با ایجاد یک موج روانی گسترده قراردادهای تسلیحاتی خود در منطقه را مشروعیت بخشد.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала