بابانوئل های اندونزی در معرض تهدید

© AFP 2023 / Marco Bertorelloاسلام گرایان اندونزی تهدید کردند که بابانوئل ها را مجازات کنند
اسلام گرایان اندونزی تهدید کردند که بابانوئل ها را مجازات کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعالان سازمان عمومی دولتی اندونزی "جبهه حفاظت از اسلام" اعلام کرد که موسساتی که صاحبان آن، کارکنان مسلمان را مجبور می کنند نمادهای کریسمس را به کار گیرند را مجازات می کند چون این بر خلاف فتوا است که یک سال پیش توسط شورای اسلامی اندونزی تصویب شده است و در آن گفته شده که این کار حقوق مسلمانان را نقض می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلگراف، فعالان سازمان عمومی دولتی اندونزی "جبهه حفاظت از اسلام" اعلام کرد که موسساتی که صاحبان آن، کارکنان مسلمان را مجبور می کنند نمادهای کریسمس را به کار گیرند را مجازات می کند چون این بر خلاف فتوا است که یک سال پیش توسط شورای اسلامی اندونزی تصویب شده است و در آن گفته شده که این کار حقوق مسلمانان را نقض می کند.

رییس این انجمن در جاکارتا گفت: ما حملات را سازماندهی خواهیم کرد برای جلوگیری از نقض فتوا و پلیس به ما در این راه کمک خواهد کرد.

رئیس پلیس ملی در پاسخ به اسلامگرایان خواسته است تا به طور مستقل بدون محاکمه دست به مجازات خود سرانه نزنند و احترام به دیگر ادیان و به حق آنها برای برگزاری جشن تعطیلاتشان احترام بگذارند. مقامات این کشور در طی تعطیلات سال نو، 90،000 افسر پلیس را برای مقابله با نا آرامی های احتمالی به کار می گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала