واکنش دبیر تشخیص مصلحت نظام به زمین لرزه تهران + عکس

© AP Photo / Pouria Pakizehواکنش دبیر تشخیص مصلحت نظام به زمین لرزه ها در ایران
واکنش دبیر تشخیص مصلحت نظام به زمین لرزه ها در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران با انتشاری پیامی در اینستاگرم نسبت به زلزله اخیر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران پس از زمین لرزه تهران با انتشاری متنی در اینستاگرم از مسئولین خواست تا زمان هست فکری بیاندیشند. 

محسن رضایی نوشت:در زلزله رودبار، بم و کرمانشاه از نزدیک شاهد عمق آسیب‌های وارده به مردم و ساختمان‌ها و اموال و احشام آنها بوده‌ام و صحنه‌های تلخ و نگران کننده فراوانی را با چشم خود دیده‌ام.تصور زلزله‌ی مشابهی در شهرهای بزرگ ایران بویژه در تهران عمیقا نگرانم‌ می‌کند. اگر خدای ناکرده زلزله‌ای مانند آنچه در بم رخ داد، در تهران اتفاق بیافتد، بیش‌تر از چند صد هزار کشته و مجروح در پی خواهد داشت. شاید زلزله قبلی در پاکدشت و زلزله اخیر در ملارد کرج، هشدار الهی به مسؤولان و مردم باشد که تا دیر نشده فکری بکنید.

طی ماههای اخیر زمین لرزه های بسیاری در ایران به وقوع پیوسته که شدیدترین این زمین لرزها مربوط به استان کرمانشاه در غرب ایران می شود که موجب کشته و زخمی شدن تعداد بسیاری از ساکنان این منطقه شد. پایتخت ایران نیز ساعت 23:27 دقیقه روز چهارشنبه 20 دسامبر زمین لرزه ای با قدرت 5.2 ریشتر به لرزه درآورد و باعث رعب وحشت در میان مردم شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала