کشورهای مخالف تصمیم ترامپ درباره اورشلیم تهدید می شوند

© REUTERS / Kevin Lamarqueکشورهای مخالف تصمیم ترامپ درباره اورشلیم تهدید می شوند
کشورهای مخالف تصمیم ترامپ درباره اورشلیم تهدید می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کشورهایی که می خواهند علیه تصمیم واشنگتن درخصوص اورشلیم اقدام کنند، را تهدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اقدام نیکی هیلی نماینده این کشور در سازمان ملل در خصوص وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره اورشلیم رضایت خود را از او اعلام کرد.
رئیس جمهور آمریکا در جمع اعضای کابینه ایالات متحده تهدید کرد که کمک های مالی به کشورهائی را که به نفع قطعنامه سازمان ملل در راستای مخالفت با تصمیم ۶ دسامبر سال جاری میلادی وی در به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت اسرائیل رأی دهند را قطع خواهد کرد.
ترامپ افزود: حواسمان به رأی‌ گیری هست. بگذارید علیه ما رأی دهند. اهمیتی ندارد؛ اما دیگر مثل قبل نیست که علیه ما رأی داده و سپس میلیون‌ ها دلار از ما پول بگیرند.
نیکی هیلی در پیامی اعلام کرده بود: آمریکا نام کشورهایی که در جلسه پنجشنبه مجمع عمومی از تصمیم درباره اورشلیم انتقاد کنند را فراموش نخواهد کرد. در سازمان ملل همواره درخواست برای کار بیشتر و بازدهی بیشتر وجود دارد. بنابراین وقتی ما بر اساس اراده مردم آمریکا تصمیمی درباره اینکه سفارت کشورمان کجا باشد می گیریم، انتظار نداریم از سوی کسانی که به آنها کمک کرده ایم مورد انتقاد قرار بگیریم. روز پنجشنبه یک رأی گیری درباره محکومیت ما انجام می شود و آمریکا هم نام ها را یادداشت می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала