از خاویار تا فست فود: رهبران جهان چه می خورند؟

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر از خاویار تا فست فود: رهبران جهان چه می خورند؟
از خاویار تا فست فود: رهبران جهان چه می خورند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایالات متحده در سراسر جهان به دلیل متفاوت بودنش شناخته شده است. از جمله در غذا: او ترجیح می دهد چیزبرگر و سیب زمینی بخورد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامف، رئیس جمهور ایالات متحده در سراسر جهان به دلیل متفاوت بودنش شناخته شده است. از جمله در غذا: او ترجیح می دهد چیزبرگر و سیب زمینی بخورد.

1. کیم جونگ ایل: پدر کیم جونگ تغذیه ای پر از ظرافت داشت ، و او بهترین ها را می خورد، خاویار سیاه از دریای خزر، گوشت خوک از دانمارک، پاپایا و انبه از تایلند، آب زردآلو از فرانسه، ماهی برای سوشی از بازار توکیو.

2. مارگارت تاچر: رژیم غذایی او در آن زمان نخست وزیری شامل تخم مرغ پخته شده، گریپ فروت، سبزیجات و قهوه سیاه بود.

3. امانوئل ماکرون: ضعف اصلی رئیس جمهور فرانسه درغذا،کوردون بلو، غذایی از گوشت که داخلش با پنیر و ژامبون پر شده، فیله مرغ با پنیر و ژامبون است.

4. الیزابت دوم: ملکه بریتانیا غذای بسیار ساده را دوست دارد و ترجیحا تولید محلی باشد. بدون هیچ میوه یا ماهی های عجیب و غریب. اگر گوشت در غذا باشد باید گوشت گاو یا گوشت گوزن یا آهو باشد. اگر ماهی باشد، ماهی حلوای دوور. توجه زیادی در رژیم غذایی به سبزیجات داده می شود — بر روی میز همیشه برگ اسفناج، کدو سبز و سالاد وجود دارد. اما پادشاه تلاش می کند از محصولات حاوی نشاسته جلوگیری کند، بنابراین برنج، سیب زمینی و حتی پاستای ایتالیایی بر روی میز سلطنتی دیده نمی شود. پیاز و سیر در میز نباید باشد ملکه نمی تواند آنها را تحمل کند.

5.وینستون چرچیل: او هنگام خوردن غذا درمورد مسائل سیاسی تصمیم گیری می کرد. علاقه زیادی به صدف، خاویار و گوشت و همچنین مثل یک انگلیسی واقعی علاقه زیادی به پنیر استیلتون داشت. برای دسر میوه با بستنی می خورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала