انیمیشن ضد ایرانی سعودی ها +ویدئو

© AP Photo / Hassan Ammarانیمیشن ضد ایرانی سعودی ها +ویدئو
انیمیشن ضد ایرانی سعودی ها +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سعودی ها آرزوی خود را در قالب انیمیشن منتشر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی توسط سعودی های درست شده و منتشر شده است که از جنگ عربستان با ایران سخن می گوید. این کلیپ واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است و در میان کاربران ایرانی به "توهمات سعودی ها در قالب انیمیشن ضد ایرانی" معروف شده است.

در این فیلم دیده می شود که سعودی‌ها پس از شکست های پیاپی از جبهه مقاومت، انیمیشنی ساختند که در عالم خیال تهران را فتح کرده اند و "قاسم سلیمانی" را دستگیر کرده اند.
نکته طنز این کلیپ این است در آن استقبال ایرانی ها از ورود اعراب به ایران را به تصویر می کشد، اتفاقی که به حقیقت پیوستن آن کار ساده و امکان پذیری به نظر نمی رسد.

عربستان سعودی در این انیمشنی که تمام قدرت نیروهای مسلح پادشاهی را نشان می دهد، اعلام می کند که جمهوری اسلامی ایران، دشمن اصلی پادشاهی سعودیست. حالا چرا فقط ایران و نه کشورهای دیگر مورد هدف نیروهای مسلح عربستان قرار می گیرد؟

جناب آقای عماد آبشناس یکی از تحلیلگران امور سیاسی ایرانی در پاسخ به این سئوال «اسپوتنیک» چنین گفت:

 

بسیاری از کاربران نسبت به این کلیپ واکنش منفی نشان دادند. به گفته آنها در کلیپی که ناشی از توهمات سعودی هاست حتی رگه هایی از ترس نیز دیده می شود. بسیاری از کاربران نیز این کلیپ را خنده دار عنوان کرده اند و معتقدند که چون در واقعیت این اتفاق هرگز به وقوع نمی پیوندد، آنان این کلیپ را ساخته اند تا خوشحال باشند.
با نگاه کلی به نظرات کاربران، آنها معتقدند که این کلیپ نوعی از آرزوی دست نیافته و توهم سعودی هاست که هیچ گاه اتفاق نمی افتد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала