جشن جدید تعیین جنسیت جنین + ویدئو

© Fotolia / dubova جشن جدید تعیین جنسیت جنین +ویدئو
جشن جدید تعیین جنسیت جنین +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به تازگی جشنی در بسیاری از کشورها فراگیر شده است که به جشن تعیین جنسیت مشهور است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپ هایی از جشن تعیین جنسیت در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است. در جشن جنسیت برای پدر و مادر و مهمانان مشخص می شود که جنین چه جنسیتی دارد.

برای اجرای این جشن معمولا لازم است تا شخصی مادر و پدر جنین را در هنگام انجام سونوگرافی همراهی کند تا دکتر نتیجه جنسیت را به او بگوید. در این صورت پدر و مادر از جنسیت کودک خود مطلع نمی شوند. شخصی که جنسیت کودک را می داند یا کیکی تهیه می کند که رنگ داخل آن متناسب با جنسیت جنین باشد و یا بادکنکی به این منظور تهیه می کند و در داخل بادکنک دیگری قرار می دهد.

به صورت قرارداد، رنگ صورتی به معنای جنین دختر و رنگ آبی به معنای جنین پسر است. در اواسط جشن که همه مهمان ها حضور دارند، پدر و مادر با هم کیک را برش می زنند و یا بادکنک را با شمارش مهمان ها می ترکانند تا رنگ داخل آن مشخص کند که جنسیت جنین چیست.


در پایان نیز پس از شادی پدر و مادر تصویر جنین و جواب سونوگرافی به آنها هدیه داده می شود.
این جشن بعلت حالت هیجان انگیز و سوپرایز کننده ای که برای پدر و مادر جنین دارد بسیار استقبال شده است و جزو جشن های کودک محسوب می شود.

جشن گودبای پمپرز +عکس - اسپوتنیک ایران
جشن گودبای پمپرز +عکس

بسیاری از کاربران از این جشن جدید استقبال کردند و آن را بهانه ای برای شادی نامیدند. در مقابل عده ای کاربران معتقدند که اینگونه هزینه ها را می توان در راه کمک به مستمندان استفاده کرد و اینگونه جشن ها را نوعی هدر دادن پول خواندند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала