سوغاتی های دارای نمادهای جام جهانی فوتبال روسیه را در کجا می توان خرید؟

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر سوغانی های دارای نمادهای جام جهانی فوتبال 2018 روسیه را در کجا می توان خرید؟
سوغانی های دارای نمادهای  جام جهانی فوتبال 2018 روسیه را در کجا می توان خرید؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اولین فروشگاه رسمی خود برای عرضه سوغاتی ها و هدایای مخصوص مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 را در روسیه افتتاح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این فروشگاه به مساحت حدود 50 مترمربع در فروشگاه مرکزی کودکان در میدان لوبیانکا در پایتخت روسیه قرار دارد.
به گفته آنا بریتو، مدیر اداره برندها و صدور گواهینامه فیفا ، تا آخر ماه دسامبر فعلی یک فروشگاه دیگر فیفا در شهر سن پترزبورگ دایر شده و به دنبال آن شبکه چنین فروشگاه هایی در دیگر شهرهای برگزار کننده مسابقات جام جهانی فوتبال کار خود را آغاز خواهند کرد.
خانم بریتو خاطرنشان کرد در هرکدام از 11 شهر برگزار کننده 3 تا 5 فروشگاه رسمی فیفا وجود خواهد داشت و شاید تعداد چنین فروشگاه هایی در شهرهای مسکو و سن پترزبورگ بیشتر باشد.
قیمت سوغاتی ها از جمله عروسک ، نماد مسابقات جام جهانی فوتبال از یک هزار روبل به بالا خواهد بود.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала