زاخارووا شرکای غربی را به افتخار پیروزی در عراق، لیبی و افغانستان دعوت کرد

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federationزاخارووا شرکای غربی را به افتخار پیروزی در عراق، لیبی و افغانستان دعوت کرد
زاخارووا شرکای غربی را به افتخار پیروزی در عراق، لیبی و افغانستان دعوت کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماریا زاخارووا به شرکای غربی دستاوردهای خود در عراق، لیبی و افغانستان را یادآوری کرد. همچنین این سخنان طعنه ای هم به حرفی که ژان-ایو لو دریان وزیر امور خارجه فرانسه در مورد اینکه روسیه عنوان پیروزی بر داعش در سوریه را تصاحب کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه ماریا زاخارووا به شرکای غربی دستاوردهای خود در عراق، لیبی و افغانستان را یادآوری کرد. همچنین این سخنان طعنه ای هم به حرفی که ژان-ایو لو دریان وزیر امور خارجه فرانسه در مورد اینکه روسیه عنوان پیروزی بر داعش در سوریه را تصاحب کرده بود.

وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران
روسیه به اتهامات تصاحب پیروزی بر داعش پاسخ داد

ماریا زاخارووا گفت: کشورهای غربی در روزهای اخیر اعلام کرده بودند که این روسیه نبوده که داعش را شکست داده بلکه آنها و ائتلاف آنها بوده که داعش را در سوریه شکست داده است. اخیرا وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان نیز گفته بود که روسیه پیروزی بر داعش را تصاحب کرده. آقایان لطفا بس کنید دستاوردهای شما عراق، لیبی و افغانستان است. به آنها افتخار کنید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала