ترامپ روزانه در کاخ سفید چه کار می کند؟

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisترامپ روزانه در کاخ سفید چه کار می کند؟
ترامپ روزانه در کاخ سفید چه کار می کند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیویورک تایمز، اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص کارها و عادات روزانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دانشجو، روزنامه نیویورک تایمز در مصاحبه هایی با ۶۰ نفر از مشاوران و دوستان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و اعضای کنگره این کشور ،اطلاعاتی جالبی درخصوص عادات روزانه وی بدست آورده است. به نوشته این روزنامه، دونالد ترامپ در طول روز بین ۴ تا ۸ ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می‌کند.
ترامپ روز خود را در کاخ سفید از ساعت ۵: ۳۰ صبح با تماشای تلویزیون در اتاق خوابش شروع می کند.او معمولا در اول صبح برنامه «فاکس اند فرندز» را تماشا می‌کند که بیشتر به خلق و خوی اش نزدیک است. ترامپ حتی برنامه‌های شبکه خبری سی ان ان زا هم می بیند، درحالی که بار‌ها این شبکه را به انتشار «اخبار جعلی» متهم کرده است. رئیس جمهور آمریکا گاهی هم برنامه «مورنینگ جو» در شبکه سی ان بی سی را تماشا می‌کند.
نیویورک تایمز می نویسد: رئیس جمهور آمریکا پس از تماشای اخبار صبحگاهی به سراغ توییتر می‌رود، زیرا موضوع‌های لازم برای توییت کردن‌های او که برنامه‌های تلویزیون است، هم اکنون مهیا شده است. گاهی اوقات صدای تلویزیون را در هنگام جلسات کاری اش قطع می‌کند و فقط آن را روشن می‌گذارد تا بداند رسانه‌ها چه اخباری را درباره وی و ریاست جمهوری اش و تحقیقات مربوط به ارتباط تیم او با مقامات روس منعکس می‌کنند.
نیویورک تایمز با استناد به گفته‌های مشاوران و دوستان ترامپ نوشت: اگر ترامپ یکی از اخبار مهم روز را از دست بدهد، سامانه‌ای به نام «سوپر تیوو» در کاخ سفید وجود دارد که لحظه به لحظه اخبار همه شبکه‌ها را برای او ضبط می‌کند. اما رئیس جمهور آمریکا بیشتر اخبار و اطلاعاتی را قبول دارد که مشاوران مورد اعتمادش به او بگویند.
ترامپ پس از تماشای برنامه‌های صبحگاهی به ملاقات‌ها و تماس‌های تلفنی اش مشغول می شود و بعدازظهر باز هم تلویزیون می بیند. او عصر‌ها معمولا برنامه‌های شان هنیتی، جنین پیرو و لارا اینگراهام در شبکه فاکس نیوز (شبکه تندروی وابسته به حزب جمهوری‌خواه) را دنبال می‌کند. منابع آگاه اعلام کردند در کاخ سفید قانونی حاکم است که فقط دونالد ترامپ و کارکنان فنی او اجازه دارند به کنترل تلویزیون دست بزنند.
سناتور لیندسی گراهام در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد: در واقع استفاده ترامپ از تلویزیون و رسانه، ابزار وی برای مبارزه علیه مردمی است که او را نادیده می‌گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала