مرگ خاوری در کانادا از شایعه تا واقعیت

© Flickr / josullivan.59مرگ خاوری در کانادا از شایعه تا واقعیت
مرگ خاوری در کانادا از شایعه تا واقعیت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از روز گذشته اخبار تایید نشده ای مبنی بر کشته شدن محمود رضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیاردی در کانادا منتشر شد.

حکم رئیس سابق بانک مرکزی ایران صادر شد - اسپوتنیک ایران
صدور حکم رئیس سابق بانک ملی ایران
به گزارش اسپوتنیک، از روز گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر مرگ محمود رضا خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی ایران منتشر شده که تا کنون هیچ منبع رسمی و موثقی این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است.
براساس شایعات منتشر شده در فضای مجازی گفته می شود که پلیس کانادا جسد محمود رضا خاوری را در نزدیکی منزل وی در سان کرست پیدا کرده است.
محمود رضا خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی ایران از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکی یا پرونده موسوم به سه هزار میلیاردی می باشد که به آمریکا مهاجرت کرده است.
نام محمودرضا خاوری در لیست پلیس اینترپل نیز به اتهام کلاهبرداری قرار دارد.

از صبح امروز در حالیکه، اظهارات رئیس کل دادگستری استان تهران در باره حکم دادگاه محمودرضا خاوری مبنی بر محکومیت وی، منتشر شده است، همزمان در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر قتل محمودرضا خاوری در کانادا منتشر شده که تاکنون توسط هیچ مقام رسمی در ایران و کاناد به تایید نرسیده است.

به نقل از فارس؛ اواسط مردادماه سال 90 بود که رسانه‌ها از یک فساد مالی بزرگ در نظام بانکی خبر دادند. خبری که عنوان می‌کرد گروهی به نام «آریا» به ریاست مه‌آفرید امیر خسروی اقدام به اختلاس بزرگ بانکی با رقم 3 هزار میلیارد تومانی کرده‌اند. بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه در شهریورماه همان سال، سعید رضا محمدی فرزند محمد‌حسین، رئیس بانک ملی کیش هم به جمع متهمان پرونده فساد 3 هزار میلیاردی پیوست و دستگیر شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала