بوکسور مشهور آمریکایی می خواهد شهروند روسیه شود

© AFP 2023 / Frederic J. Brown بوکسور مشهور آمریکایی می خواهد شهروند روسیه شود
بوکسور مشهور آمریکایی می خواهد شهروند روسیه شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فلوید میوزر، بوکسور مشهور آمریکایی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "روسیه 24" اعلام کرد مایل است تابعیت روسیه را دریافت کند.

به گزارش اسپوتنیک، فلوید میوزر خاطرنشان کرد با بی صبری در انتظار دریافت تابعیت روسیه است. وی افزود:" امروز از امکان دیدن خانه ای برخوردار بودم که شاید خانه جدید من در روسیه شود اما برای همه این چیزها وقت لازم است".
بوکسور آمریکایی به کارو کسب در عرصه های املاک و مستغلات و امور بانکی در روسیه علاقمند است.
فلوید میوزر 40 ساله که روز 27 اوت امسال آخرین نبرد خود را در صحنه بوکس حرفه ای انجام داد، در هر 50 مسابقه ای که در طول فعالیت ورزشی خود انجام داده ، پیروز شده است.

فلوید میوزر، یگانه چهره مشهور نیست که خواهان دریافت تابعیت روسیه است. به دنبال ژرار دِپاردیه بازیگر معروف فرانسوی که در سال 2013 تابعیت فدراسیون روسیه را دریافت کرده ، استیون سیگال هنرمند آمریکایی هم به فکر دریافت تابعیت روسی افتاد. رابطه این هنرمند آمریکایی با روسیه از آنچه که ما تصور می نماییم عمیق و فرا تر می باشد. جد پدری وی در یکی از استان های روسیه متولد شده و در نیمۀ اول قرن گذشته به ایالات متحده مهاجرت کرده بود. وی در حین جستجوی اصلیت و ریشه های خود از مناطق کالمیکیا، توا و یاکوتیای روسیه بازدید کرده است. سیگال مکررا ازعشق خود به فرهنگ غنی روسی صحبت کرده است.
مطابق تشریفات حقوقی کشور ما، اتباع خارجی بعد از حد اقل پنج سال اقامت در روسیه حق درخواست تابعیت را دارند یا با مراجعت مستقیم به ریاست جمهوری این درخواست را مطرح می کنند. در مورد دوم، دریافت جواب مثبت وابسته به شهرت و شایستگی ویژه اتباع خارجی مانند کارشناس با ارزش بودن یا سرمایه گذار کلان بالفعل بودن آنها می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала