زندگی سحر بدل ایرانی جولی شیرین نیست

© Photo / Courtesy of Sahar Tabat زندگی سحر بدل ایرانی جولی شیرین نیست
زندگی سحر بدل ایرانی جولی شیرین نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر ایرانی پس از بارها جراحی آنجلینا جولی نشد.

عکس های سحر تبار دختر 17 ساله ایرانی در این روزها در سراسر جهان پخش شده است. این دختر  جوان «50 عمل جراحی پلاستیک انجام داد تا شبیه هنرپیشه آنجلینا جولی شود». اما تفسیر کاربران شبکه های اجتماعی در باره عکس های سحر در صفحه او در «اینستاگرام» متفاوت است. دختر ایرانی شبیه پرسوناژی از انیمیشن «عروس مردگان» شده است تا هنرپیشه آمریکایی.

این دختر ایرانی چند بار  خود را به دست چاقوی جراحی سپرده است و آیا واقعا می خواست کپی آنجلینا جولی بشود؟

مصاحبه با سحر تبار را مورد توجه شما قرار می دهیم:

پرسش: در عکس هایی که به اشتراک گذاشتید به عقیده کاربران شما شبیه «عروس مردگان» هستید. واقعا صورت شما پس از جراحی به این شکل درآمده است؟

بدل ایرانی آنجلینا جولی + فیلم - اسپوتنیک ایران
بدل ایرانی آنجلینا جولی + فیلم
پاسخ: البته که نه. این آرایش و فوتوشاپ است. هر بار که عکسی از خودم منتشر می کنم صورتم را عجیب تر و جالبتر آرایش می کنم. این نوعی خودبیانگری است، نوعی هنر است. طرفداران من می دانند که این صورت واقعی من نیست.

پرسش: تمام رسانه ها معتقدند که شما می خواستید شبیه آنجلینا جولی بشوید. آیا واقعا اینطور است؟

پاسخ: نخیر. من اصلا حتی فکرش را نمی کردم که شبیه جولی بشوم.  البته نمی خواستم شبیه پرسوناژ انیمیشن «عروس مردگان» باشم. حالا می بینم که به آن ها شباعت دارم. اما من خودم —الهه- هستم و هدف من شبیه بدون به شخص دیگری، نیست.

پرسش: چه عمل های جراحی انجام داده اید؟

پاسخ: من وزن کم کردم. البته نه 40 یا 30 کیلوگرم. چیزی حدود 7-5 کیلوگرم وزن کم کردم. الان 45 کیلو هستم.

پرسش: برخورد خانواده  شما نسبت به این تغییرات چگونه بوده است. هر چه باشد ایران یک کشور اسلامی است و در آنجا سختگیری زیاد است.

پاسخ:  ابتدا شدیدا مخالفت کردند. برای آنها عمل جراحی یک چیز عادی نیست. اما حالا که همه چیز  انجام شده است، والدین من همه جور مرا مورد حمایت قرار می دهند.  این مهمترین نکته است.

پرسش: برخورد مردم در خیابان نسبت به شما چگونه است؟

پاسخ: برخورد مردم عادی است. آنها مرا می شناسند و با اسم صدایم می زنند.  بعدا با من صحبت می کنند و مرا در آغوش می گیرند و همه جور از من حمایت می کنند.  واکنش آنها منفی نبوده است.

پرسش: اما طی چند روز اخیر انتقاد زیادی از شما شده است. این انتقادات باعث ناراحتی شما می شود؟

 

پاسخ:  مهمترین چیز برای من، حمایت خانواده و پروردگار است.  من از این برکت برخوردارم. این برایم کافیست. عقیده دیگران اصلا برایم مهم نیست.  من توجهی به نظرات منفی نمی کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала