جلوگیری از پیری پوست با ۶ خوراکی طبیعی

© Fotolia / Photocrewجلوگیری از پیری پوست با ۶ خوراکی طبیعی
جلوگیری از پیری پوست با ۶ خوراکی طبیعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روش هایی طبیعی به جای جراحی پلاستیک یا کرم های گران قیمت برای به تاخیر انداختن پیری پوست مناسب ترند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوای سلامت،روش های طبیعی برای جلوگیری از پیری پوست وجود دارد مانند مصرف منظم۶ خوراکی:
زردچوبه:. مصرف زردچوبه از آسیب های سلولی که منجر به چین و چروک و زخم می شوند جلوگیری میکند.
پونه کوهی:پونه‌ کوهی یک جزء اصلی در آشپزخانه و یک گیاه ضدپیری قوی است. عصاره‌ آن، میکروب ‌ها را از بین برده و از جوش زدن جلوگیری می ‌کند. این عصاره درخشش طبیعی پوست را باز می ‌گرداند، خون را تصفیه می ‌کند و گردش خون را بهبود می ‌بخشد.
سیر: سیر به خاطر خاصیت موثر ضدباکتریایی و ضدویروسی اش معروف است. سیر پوست را صاف و بدون چروک نگه می ‌دارد. همچنین، از پوست در برابر جوش و آکنه کیستیک دردناک محافظت می ‌کند.
جینسنگ:این گیاه با اثرات منفی استرس روی بدن مبارزه می کند و این فقط یک نمونه از اثرات و مزایای جینسنگ است. افزایش استقامت و عملکرد جسمی و ذهنی از خواص دیگر این گیاه است. جینسنگ، چین و چروک‌ها را صاف می‌کند، پف را کاهش می‌دهد و پوست خسته و کدر را دوباره جوان می ‌کند. اگر مانند چای مصرف شود، گردش خون را افزایش می دهد و رنگ و بافت پوست را بهبود می ‌بخشد.
زغال اخته:سرشار از آنتی اکسیدان است و مصرف آن شما را در برابر اولین نشانه های پیری از جمله چین و چروک و زخم محافظت می کند.
آووکادو:آووکادو درست مانند عسل، حاوی ترکیبات تسکین دهنده است که سوزش، التهاب و تورم را کاهش خواهد داد. همچنین، سرشار از چربی‌ های مفیدی است که چین و چروک‌ ها را صاف می ‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала