موش هایی که دست به احتکار زدند +ویدئو

© Flickr / Jean-Jacques Boujotموش هایی که دست به احتکار زدند +ویدئو
موش هایی که دست به احتکار زدند +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موش هایی که اقدام به احتکار گردو کردند سوژه شبکه های اجتماعی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در محله "نارمک" تهران انبار گردویی پیدا شده است که گفته شده است متعلق به یک موش بوده است. تصویری از این انبار زیرزمینی در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است.

به گفته کاربران این موش میلیاردر بوده است که یک همچین انباری داشته است. عده از کاربران نیز معتقدند که این گردوها انبار یک موش نیست بلکه گردوها یک گردو فروش است که به زیر زمین فروریخته است.
بعضی از کاربران با دل سوزاندن برای این موش معتقدند که هم او خانه خراب شده است و هم از گرسنگی خواهد مرد.
به پیشنهاد کاربران می توان از این گردوها برای فقرا غذای فسنجان درست کرد و بین آنان پخش نمود.

‼️ماجرای موشی که گردو احتکار می کرد!⠀ ⠀ 👈🏻موش های تهران غذا انبار نمی کنند⠀ ⠀ 🔹اردوان پورمحمدی مدیر کنترل و مبارزه با حیوانات شهری شهرداری تهران گفت: موش های شهری علاقه بسیاری به گردو دارند اما امکان ندارد که موش به این شکل فیزیکی گردو را جمع و دپو کند. آن هم در کلانشهری مثل تهران که به دلیل رعایت نکردن بسیاری از مسائل ابتدایی در حوزه پسماند، غذا برای این جانور موذی همیشه وجود دارد.⠀ ⠀ 🔹مدیر کنترل و مبارزه با حیوانات شهری شهرداری تهران در ادامه گفت: بیشترین موش های تهران در مناطق جنوبی هستند.⠀ ⠀ 🔹وی توضیح داد: اگر خط فرضی را خیابان آزادی و انقلاب بدانیم به دلیل بافت فرسوده، تراکم جمعیت و شرایط زیستی برای موش ها، بیشترین تعداد موش را در این مناطق داریم، اما با این حال ما در منطقه یک یعنی تجریش هم گستردگی موش را داریم، چون مرکز تجمع اغذیه فروش ها، میوه و تره بار، نهرهای آب و… شرایط زیستی موش را فراهم کرده است، اما در نیاوران یا دولت حجم موش بسیار ناچیز است.⠀ ⠀ ⁉️ماجرای گردوها چه بود؟⠀ ⠀ 🔹پورمحمدی در ادامه درباره بالاترین میزان گستردگی موش در منطقه ۸ هم گفت: شرایط زیست برای موش در منطقه ۸ مربوط به بافت متراکم محله وحیدیه است و به دلیل بافت فرسوده و تراکم جمعیت بالاترین موش را در اینجا داریم.⠀ ⠀ 🔹مدیر کنترل و مبارزه با حیوانات شهری شهرداری تاکید کرد: اصلا موش های شهری مخصوصا راتوس های قهوه ای و سیاه و موش های خانگی ذاتا علاقه ای به انبارکردن و دپو ندارند؛ چون در محیط شهری آن قدر غذا هست که نیاز به این موضوع نباشد.⠀ ⠀ 🔹وی افزود: از سوی دیگر این موش‌ها در فضای شهری ذاتا خانه سازی نمی‌کنند. اما موش های بیابانی این کار را می کنند و ممکن است تا سه متر لانه حفر کنند و راه فرار بگذارند. اما موش‌های شهری این گونه نیستند، یک فضای بیست تا سی متری حفر می کنند یا کنار ریشه درخت ها لانه می سازند.⠀ ⠀ 🔹پورمحمدی در تشریح ماجرای عکس حاشیه ساز گفت: با توجه به این نکته هایی که گفته شد، ما پیگیر موضوع شدیم، تا اینکه یکی از شهروندان ساکن همان محله توضیحاتی داد که کلید ماجرا بود.⠀ ⠀ 🔹مدیر کنترل و مبارزه با حیوانات شهری شهرداری افزود: این شهروند سالخورده توضیحاتی ارائه داد که مستندات آن به صورت تصویر موجود است. ماجرا هم مربوط به گردوهای فاسدی بود که این شهروند برای دور ریختن آنها و استفاده نشدن آنها از سوی دیگران تصمیم گرفت آن ها را در مقابل باغچه رو به روی خانه شان چال کند⠀ #جام_جم_آنلاین #گردو #موش

Публикация от jamejamonline.ir (@jamejamonline.ir) Ноя 30 2017 в 12:53 PST

البیه لازم به ذکر است که در خبرهایی نیز گفته شده است که ماجرا از این قرار است که ماه گذشته شخصی گردوهای خراب خود را در زیر زمین مدفون کرده بود تا تبدیل به کود شود و کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد. در زمان کند و کوب باغچه ها توسط شهرداری این گردو ها مشاهده می شوند و در نگاه اول به نظر می رسد که کار یک موش بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала