وزیر دفاع ترکیه: اس 400 که روسیه به ترکیه تحویل می دهد ناتو را تهدید نمی کند

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر سیستم های دفاع هوایی S-400، که مسکو قرار است به آنکارا تحویل دهد تهدیدی برای ناتو نخواهد بود بخاطر اینکه این سیستم دارای قابلیت تشخیص 'دوست یا دشمن' می باشد.
سیستم های دفاع هوایی S-400، که مسکو قرار است به آنکارا تحویل دهد تهدیدی برای ناتو نخواهد بود بخاطر اینکه این سیستم دارای قابلیت تشخیص 'دوست یا دشمن' می باشد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیستم های دفاع هوایی S-400، که مسکو قرار است به آنکارا تحویل دهد تهدیدی برای ناتو نخواهد بود بخاطر اینکه این سیستم دارای قابلیت تشخیص 'دوست یا دشمن' می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نورتتین جانکلی وزیر دفاع ترکیه گفت: سیستم های دفاع هوایی S-400، که مسکو قرار است به آنکارا تحویل دهد تهدیدی برای ناتو نخواهد بود بخاطر اینکه این سیستم دارای قابلیت تشخیص 'دوست یا دشمن' می باشد.

او افزود: در سیستم S-400، که مسکو قرار است آن را در سال 2019 به ترکیه تحویل دهد، ترکیه سیستم غیر خودی را تغییر خواهد داد به همین علت برای ناتو هیچ تهدیدی وجود نخواهد داشت.

مسکو و آنکارا به توافقی برای تحویل سیتسم دفاع ضد موشکی S-400 به ترکیه رسیده اند و رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، گفت که آنکارا اولین قسط برای مجموعه های C-400 را پرداخت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала