ازدحام مردم در جمعه سیاه + فیلم،عکس

© AP Photo / Gunnar Rathbunازدحام مردم در روز جمعه سیاه +ویدئو،عکس
ازدحام مردم در روز جمعه سیاه +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هر ساله هجوم مردم آمریکا در روز جمعه سیاه به مراکز خرید سوژه شبکه های اجتماعی می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین جمعه ماه نوامبر که به جمعه سیاه یا "black friday" مشهور است هر ساله مردم آمریکا به مراکز خریدی که تخفیفات زیادی برای مشتریان در نظر گرفته است هجوم آوردند.

🖤جمعه سیاه یا حراج جمعه🛒 ♦️به آخرین جمعه ماه نوامبر، جمعه سیاه گفته می‌شود که این روز آغاز آیین خرید برای کریسمس بحساب می‌آید🤗 در این روز اکثر فروشگاه‌ها اجناس خودشون رو با تخفیف‌های قابل توجه‌ای به فروش می‌رسونند تا اکثر مردم بتوانند مایحتاج خودشون را تهیه کنند. به همین خاطر مشتریان از ساعت های اولیه روز در جلوی این فروشگاه‌ها به صف می‌ایستند که غالبا آغاز کار این فروشگاه‌ها به ساعت 4صبح هم می‌رسد و اینروز به شلوغترین روز برای فروشنده‌ها تبدیل شده است. ⭕️ این سنت اگر چه از آمریکای شمالی باب شد، اما امروزه به بسیاری از کشورها سرایت کرده است. 🇮🇷 در ایران برای اولین بار سایت بامیلو با این سنت همگام شد و شروع به فروش کالاهای خود با تخفیف نمود و امروزه اکثر فروشگاه‌های مجازی و حقیقی تحت عناوین حراجی یا حراججمعه کالاهای خودشون رو با تخفیف ارائه می‌کنند. 🔴 نکته ای که حائز اهمیت است اینه که جا داره استارتاپ ها با انتقال ایده از کشورهای دیگر روی بومی سازی آن ایده هم کار کنند. ⚠️مثلا بهتر بود با توجه به آغاز سال نو ایرانی، فروشگاه بامیلو و دیگر فروشگاه های مجازی و حقیقی در روزهای پایانی سال، همین حراجی رو برای خرید مایحتاج شب عید مردم پیاده می‌کردند نه اینکه با سواستفاده از موقعیت، همین کالاها رو با پرداخت چند برابر ارزشش به فروش برسونند. #شهروزاسراریان #جراججمعه #جمعه_سیاه #بامیلو #تخفیف #کالا #فروش #کریسمس #سال_نو #حراجی #دیجی_کالا #فروشگاه

Публикация от Shahrooz Asrarian (@shahrooz.asrarian) Ноя 23 2017 в 11:36 PST

بسیاری از فروشگاه های آمریکایی ادعا کردند که در این روز به اندازه کل سال اجناسشان به فروش می رود.

اصطلاح جمعه سیاه در بسیاری از کشورها و همچنین در ایران نیز رایج شده است اما هجوم مردم آمریکا به فروشگاه ها تقریبا منحصر به فرد است.
بسیاری از کاربران معتقدند که در کشور آمریکا که برای بعضی از جوانان تبدیل به محل آمال و آرزو شده است فرهنگ جالبی وجود ندارد چرا که در کلیپ های منتشر شده، در این روز حواس کسی حتی به کودکان نیز نمی باشد.

Courts. #blackfriday sale

Публикация от 🔥EntBreakingNews❗️ (@entbreakingnews) Ноя 24 2017 в 11:22 PST

بسیاری از کاربران معتقدند که این طرح اگر به همین اندازه تخفیف در هر کجای دنیا اجرا شود به همین شدت هجوم مردم را شاهد خواهیم بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала