مصدومان زلزله بروجرد به 36 نفر افزایش یافت

© AP Photo / Pouria Pakizehدر اثر زلزله 4.3 ریشتری که در ساعت 2:51 بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین در 9 کیلومتری بروجرد به وقوع پیوست 36 نفر مصدوم شدند که اکثراً دچار ترومای دست و پا بوده‌اند.
در اثر زلزله 4.3 ریشتری که در ساعت 2:51 بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین در 9 کیلومتری بروجرد به وقوع پیوست 36 نفر مصدوم شدند که اکثراً دچار ترومای دست و پا بوده‌اند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در اثر زلزله 4.3 ریشتری که در ساعت 2:51 بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین در 9 کیلومتری بروجرد به وقوع پیوست 36 نفر مصدوم شدند که اکثراً دچار ترومای دست و پا بوده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به تقل از فارس، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس ایران گفت: در اثر زلزله 4.3 ریشتری که در ساعت 2:51 بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین در 9 کیلومتری بروجرد به وقوع پیوست 36 نفر مصدوم شدند که اکثراً دچار ترومای دست و پا بوده‌اند.

خالدی گفت:‌ بر اساس بررسی‌های به عمل آمده هیچگونه آوار و ریزش ساختمان در اثر این زلزله اتفاق نیفتاده فقط برخی از وسایل داخل منازل دچار سقوط شده که این مساله سبب ترومای ثانویه ناشی از سقوط در میان حادثه‌دیدگان بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала