مردم لبنان ورود نخست وزیر حریری را به لبنان جشن گرفتند+ فیلم و عکس

© AFP 2023 / ANWAR AMROدر روز استقلال لبنان هزاران هوادار سعد حریری نخست وزیر لبنان و رهبر حزب مستقبل برای بازگشت وی به لبنان به استقبالش رفتند.
در روز استقلال لبنان هزاران هوادار سعد حریری نخست وزیر لبنان و رهبر حزب مستقبل برای بازگشت وی به لبنان به استقبالش رفتند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روز استقلال لبنان هزاران هوادار سعد حریری نخست وزیر لبنان و رهبر حزب مستقبل برای بازگشت وی به لبنان به استقبالش رفتند.

به گزارش اسپوتنیک، در روز استقلال لبنان هزاران هوادار سعد حریری نخست وزیر لبنان و رهبر حزب مستقبل برای بازگشت وی به لبنان به استقبالش رفتند تا به او بازگشتش را از عربستان به لبنان جشن بگیرند. حریری هنگام سخنرانی به مخاطبانش گفت: شما از سراسر لبنان آمده اید که به من بگویید:" خدا را شکر به خاطر صلح ". من آمده ام به شما بگویم: 'خدا را شکر به خاطر صلح در لبنان، برای خود لبنان، برای لبنان و برای هر یک از شما'.

نخست وزیر افزود: "من با شما خواهم ماند و کار خود را ادامه خواهم داد تا با هم از لبنان، ثبات و مشارکت آن در جهان عرب دفاع کنیم."

شرکت کنندگان در این رویداد به اسپوتنیک گفتند که خوشحال هستند که اکنون امنیت و ثبات لبنان فراتر از تهدید است. 'ما اینجا هستیم تا سعد حریری را خوشحال کنیم. او کسی است که برای لبنان قدم بر می دارد. یکی از شرکت کنندگان گفت: خدا به او عمر طولانی عطا فرماید و ما هم او را حمایت خواهیم کرد. یک مرد دیگر افزود: 'اقدامات و کارهای حریری در جهت منافع مردم لبنان است. بقیه سیاستمداران، متاسفانه، اغلب از خارج از کشور اداره می شوند… ما به اینجا آمده ایم تا از او حمایت کنیم. '

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала