نظرسنجی اسپوتنیک: اکثر شهروندان اروپا خواستار بهبود روابط با روسیه اند

© Sputnik / Grigoriy Sisoevنظرسنجی اسپوتنیک: اکثر شهروندان اروپا خواستار بهبود روابط با روسیه اند
نظرسنجی اسپوتنیک: اکثر شهروندان اروپا خواستار بهبود روابط با روسیه اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از اروپایی های شرکت کننده در نظر سنجی پرسیده شد: « به دنبال تحریم ها و ضد تحریم ها، وخیم شدن روابط هم از لحاظ سیاسی و هم اقتصادی بین روسیه و اتحادیه اروپا ادامه دارد. آیا شما می خواهید که ارتباطات بین اتحادیه اروپا و روسیه در آینده ای نزدیک بهبود یابد؟»
© Sputnikنظرسنجی اسپوتنیک
نظرسنجی اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
نظرسنجی اسپوتنیک

اکثر قریب به اتفاق شهروندان در تمامی کشورهایی که نظر سنجی انجام شد می خواهند که ارتباطات بین اتحادیه اروپا و روسیه در آینده ای نزدیک بهبود یابد (۸۷٪ آلمانی ها، ۸۵٪ لهستانی ها، ۷۹٪ فرانسوی ها و ۶۸٪ بریتانیایی ها).

در فرانسه ، بریتانیا و لهستان شهروندان بالای ۳۵ سال و اکثرا جوان پاسخ دادند که می خواهند ارتباطات بین اتحادیه اروپا و روسیه در آینده ای نزدیک بهتر شود.

ضمن اینکه افراد مسن بالای ۶۵ سال در هر ۴ کشور بیشتر از سایر گروه های سنی خواستار صلح و آشتی بودند: در بریتانیا ۷۸٪ افراد مسن چنین نظری داشتند، در فرانسه ۹۱٪، در آلمان ۹۲٪ و در لهستان ۹۶٪.

شرکت قدیمی در فرانسه با نام آیفور که به کار نظر سنجی اجتماعی مشغول است از ۲۰ تا ۲۷ سپتامبر۲۰۱۷ این نظر سنجی را برای اسپوتنیک نیوز در فرانسه، آلمان، بریتانیا و لهستان انجام داد. در این نظر سنجی ۳۲۲۸ نفر در سنین بالای ۱۸ سال از فرانسه (۸۰۷)، آلمان (۸۰۳)، بریتانیا (۸۰۲)، لهستان (۸۱۶) حضور داشتند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала