بنظر می رسد که این زندگی زمینی از فضا آمده باشد

© Photo / ESA/Hubble & NASAدانشمندان دانشگاه ادینبورگ به این نتیجه رسیدند که زندگی در زمین از طریق جریان های گرد و غبار کیهانی بوجود آمده باشد. این گرد و غبارهای کیهانی مولوکول های بیولوژیکی یا حتی اشکال اولیه حیات را به زمین آورده باشند.
دانشمندان دانشگاه ادینبورگ به این نتیجه رسیدند که زندگی در زمین از طریق جریان های گرد و غبار کیهانی بوجود آمده باشد. این گرد و غبارهای کیهانی مولوکول های بیولوژیکی یا حتی اشکال اولیه حیات را به زمین آورده باشند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان دانشگاه ادینبورگ به این نتیجه رسیدند که زندگی در زمین از طریق جریان های گرد و غبار کیهانی بوجود آمده باشد. این گرد و غبارهای کیهانی مولوکول های بیولوژیکی یا حتی اشکال اولیه حیات را به زمین آورده باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Phys.org، دانشمندان دانشگاه ادینبورگ به این نتیجه رسیدند که زندگی در زمین از طریق جریان های گرد و غبار کیهانی بوجود آمده باشد. این گرد و غبارهای کیهانی مولوکول های بیولوژیکی یا حتی اشکال اولیه حیات را به زمین آورده باشند.

به گفته محققان، موجودات زنده میکروسکوپی قادر به مهاجرت از سیاره به سیاره هستند، برخی از گونه های باکتری، گیاهان و حیوانات کوچک می توانند در خلاء زنده بمانند. آزمایش بر روی موجودات در فضاپیما 'فوتون-M3' نشان داد که موجوداتی مانند حشره کوچک خرس آبی یا خوکچه خزه‌ای می توانند در خلا زنده بمانند — بندپایان کوچک در اندازه 0.1-1.5 میلی متر.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала