پخش سریال زندگینامه محسن حججی

© Fotolia / Andrey Burmakinپخش سریال زندگینامه محسن حججی
پخش سریال زندگینامه محسن حججی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" گفت: این سریال به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت محسن حججی پخش می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میزان، احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز همچنین درباره سریال ده قسمتی "شهید حججی" اظهار کرد: سریال "شهید حججی" به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش می شود اما در حال حاضر در مرحله تحقیقات و نگارش همزمان فیلمنامه است که بخش داستانی آن چون نیاز به تحقیق ندارد نوشته شده است.

صانعی درباره روند پیشرفت این سریال گفت: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سریال "شهید حججی" رسول صانعی است و در حال حاضر به تحقیق در شهرهای مختلف سوریه مشغول است. با توجه به تخصص و وظیفه رزمی شهید حججی در سوریه نیز تحقیقات فیلمنامه از نیروهای آنجا درحوزه فعالیت این شهید، مکان هایی که حضور داشته اند و شیوه نبردشان انجام می شود و فکر می‌کنم برای اواخر هفته آینده تحقیقات فیلمنامه تمام شود و رسول صانعی به ایران بر‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: زمان پیش تولید شامل که شامل مراحل اتمام تحقیقات، تکمیل فیلمنامه، تأیید ناظر کیفی و انتخاب بازیگران است کمتر از 4 ماه طول می کشد و پس از آن تولید آغاز می شود.

محسن حججی در سال 1370 در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله مدافع حرم بود که در خاک سوریه کشته شد. وی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه کشته شد.

محسن حججی در سال 1391 ازدواج کرد، ثمر ازدواج وی پسری به‌نام علی است. وی روز دوشنبه 16 مرداد 1396 به اسارت داعش درآمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала