نصب ایستگاه های هوشمند در سطح شهر نیژنی نوگورود

© Sputnik / Varvara Gert'e /  مراجعه به بانک تصاویر نصب ایستگاه های هوشمند در سطح شهر نیژنی نوگورود
نصب ایستگاه های هوشمند در سطح شهر نیژنی نوگورود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شهر نیژنی نووگورد، ایستگاه های اتوبوس هوشمندی که امکان تعیین مسیر، شارژ گوشی همراه و تعیین وقت پزشک را خواهد داشت، ساخته می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در این ایستگاه های هوشمند که در مناطق اصلی برگزاری جام جهانی 2018 متمرکز خواهند بود، مجهز به نقشه مسیر حرکت وسایل نقلیه عمومی، اطلاعات مورد نیاز درباره ایستگاه های قطار، فرودگاه ها، همچنین رستوران ها و بیمارستانها خواهند بود.
همچنین در این ایستگاه های هوشمند می توان برای مراجعه به پزشک وقت قبلی تعیین نمود.
این ایستگاههای هوشمند مجهز به مانیتورهایی خواهند بود که آخرین تغییرات در مورد ترافیک شهری، پرواز هواپیماها، حرکت قطارها و… را به نمایش می گذارد و برای نابینایان این اطلاعات به صورت صوتی پخش خواهد شد. همچنین این ایستگاه مجهز به "وای فای" و قسمتی نیز برای شارژ کردن گوشی های همراه وجود دارد.
این ایستگاه های هوشمند به طور شبانه روزی فعال بوده و مجهز به دوربین مدار بسته و آژیر خطر می باشد.
در جام جهانی 2018 روسیه در شهر نیژنی نووگورد 334 ایستگاه هوشمند نصب خواهد شد که تا کنون مکان نصب 160 ایستگاه در مشخص شده است.

 

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала