تصاویری جنجالی از مصالح خانه هایی که در زلزله خراب شدند +عکس

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh تصاویری جنجالی از مصالح خانه هایی که در زلزله خراب شدند +عکس
تصاویری جنجالی از مصالح خانه هایی که در زلزله خراب شدند +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از نمایان شدن مصالح استفاده شده در ساخت منازل تخریب شده در شبکه های اجتماعی جنجال آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، پس از وقوع زلزله در ایران، تصاویری از مصالح ساختمانی بکار رفته در مسکن های ویران شده نمایان شده است که سر و صدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

در تصاویر منتشر شده، در داخل ستون یک منزل مسکونی به جای بتون نخاله های مصالح دیده شده است. این مسکن ها که به مسکن مهر معروف هستند از برنامه ریزی های دولت های قبلی برای خانه دار شدن افراد بی بضاعت است.

همچنین در حادثه زلزله نیز درصد زیادی از قسمت جدیدی از بیمارستانی در "اسلام آباد" غرب که هنوز به طور کامل افتتاح نشده بود تخریب شده است. این درحالی است که ساختمان قدیمی آن که بالغ بر ۵۰ سال قدمت دارد با تخریب زیادی روبرو نشده است.

البته شایان ذکر است که پیمانکار این بیمارستان تازه تاسیس به دستور دادستان این شهر به تازگی بازداشت شده است.

بسیاری از کاربران با ناراحتی از زلزله پیش آمده معتقدند که همه کسانی که در ساخت و ساز کم کاری و کم فروشی می کنند، گناه و خیانت بزرگی را به ملت خود انجام می دهند. بعضی از کاربران نیز معتقدند که بسیاری از افرادی که در ساخت و ساز هستند از نخاله هایی استفاده می کنند که زودتر از بتن خشک شود و پروسه ساخت و ساز سریع تر پیش رود. بسیاری از کاربران عنوان کردند که بیمارستان قلب هر شهری است و در صورت تخریب خسارت جانی زیادی در هر حادثه طبیعی به مردم وارد می شود.
همچنین در خبرهایی گفته شده است که ناظران، پیمانکاران و عاملان ساخت سازه های بی کیفیت نیز مجازات خواهند شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала