آمریکایی ها باید بترسند و بلرزند

© AFP 2023 / Jorge Silvaترامپ از پوتین می ترسد
ترامپ  از  پوتین می ترسد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سابق سازمان سیا از تأثیر پوتین بر ترامپ تعریف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جون برنان رئیس سابق سازمان سیا حدس می زند که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می ترسد و از نتایج بازرسی های «دخالت مسکو در انتخابات»  واهمه  دارد.

برنان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان در پاسخ به خواهش خبرنگاران برای تفسیر گفته های ترامپ پس از دیدار با پوتین در اجلاس سازمان همکاری آسیا-اقیانوسیه گفت:«پوتین با ترساندن ترامپ خیلی عاقلانه بازی کرد. فکر می کنم ترامپ به دلایلی از پوتین می ترسد، یا از آنچه پوتین می تواند انجام بدهد و یا نتایج بازرسی ها در رابطه با «پرونده دخالت در انتخابات».

سرگی کازلوف کارشناس سیاسی و نامزد علم تاریخ و رئیس دانشکده مناسبات سیاسی و بین الملل دانشکده مدیریت سیبری ابراز داشت که صحبت های برنان گواه خوب موضع دستگاه اداری آمریکاست.

«ترامپ از سوی نخبگان نئولیبرال های جهان گرا تحت فشار زیادی قرار دارد و آنها بدنبال هر نوع بهانه ای برای بی اعتبارکردن ترامپ و احتمالا محاکمه پارلمانی وی می گردند. از اینرو هر نوع اتهامی و حتی اتهامات بی اساس مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه کنونی یکی از آنهاست».

شایان ذکر است که ترامپ اعلام نمود دوستی روسیه و آمریکا برای کل جهان مفید است و به برقراری مناسبات بین کشورها فراخواند.

 

ترامپ گفت:«تحریم های سنگینی علیه روسیه وضع شدند. تحریم ها در سطح بالایی برقرار شده اند که بتازگی انجام شد. زمان التیام بخشیدن دنیای رنجدیده و شوکه شده فرا رسیده است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала