نخستین مصاحبه تلویزیون ایران با مسی ایرانی پس از بازگشت از اسپانیا +فیلم

© AFP 2023 / Juan Ruizنخستین مصاحبه تلویزیون ایران با مسی ایرانی پس از بازگشت از اسپانیا +ویدئو
نخستین مصاحبه تلویزیون ایران با مسی ایرانی پس از بازگشت از اسپانیا +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسی ایرانی در مصاحبه ای که با مجری تلویزیون ایران داشت بار دیگر سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از نخستین مصاحبه "رضا پرستش" معروف به مسی ایرانی با تلویزیون ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در این مصاحبه سئوال هایی از مسی ایرانی پرسیده شد که دغدغه بعضی از کاربران بوده است.

در این مصاحبه مجری از رضا پرستش می پرسد که برای بسیاری از مردم این سئوال پیش آمد که چرا مسی به تو که نماینده ایران بوده ای بی توجهی کرده است. "رضا پرستش" توضیح می دهد که من به دعوت باشگاه "بارسلونا" به "اسپانیا" رفتم و جلساتی با آنها داشتم. قرار قبلی برای دیدار با مسی وجود نداشت اما علی رغم این مسئله من منتظر حضور او در جلسات بودم که اتفاق نیفتاد. باشگاه بارسلونا در حال تدارک برنامه ای است که دیدار ما یک دیدار ساده نباشد بلکه کمی حالت شو به خود گیرد. برای همین دیدار ما در آینده در دست بررسی است و در حال تدارک مقدمات آن می باشد تا شوی جذابی از آب درآید.

مسی ایرانی و ماجراهای او در اسپانیا +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
مسی ایرانی و ماجراهای او در اسپانیا +ویدئو،عکس

سئوال دیگر از او این بود که در آینده به بچه خود درباره شغل خود چه خواهی گفت و او توضیح می دهد که شغل اصلی او شهرسازی است و بدل بودن در کنار آن می باشد.
بسیاری از کاربران در واکنش به این مصاحبه رفتار مجری را تحقیر آمیز عنوان کردند و معتقدند که او با بی ادبی بسیاری با مهمان برنامه خود رفتار کرد.

استقبال چشمگیر از مسی ایرانی در اسپانیا +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
استقبال چشمگیر از مسی ایرانی در اسپانیا +ویدئو،عکس

عده ای دیگر از کاربران نیز معتقدند که مسی ایرانی با بی توجهی ای که مسی نسبت به او کرد، آبروی ایرانیان را در اسپانیا برده است. به گفته آنان اگر قرار به دیدار با مسی نبوده است، چرا او در جلو ماشین مسی برای او دست تکان داد که این برداشت از سمت بسیاری از ایرانیان به وجود بیاید که مسی به او بی توجهی کرده است. بعضی از کاربران نیز معتقدند که در ابتدا برای قضاوت باید جواب این سوال داده شود که اساسا بدل بودن یک ورزشکار محبوب و یا انسان معروف کار خوبی است یا خیر.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала