رابطه جنسی در فضا

© Photo / Press Service of Googleایستگاه بین المللی فضایی
ایستگاه بین المللی فضایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سکس در فضا از فضانوردان آمریکایی شروع شد.

به گزارش اسپوتنیک، سکس در فضا از فضانوردان آمریکایی شروع شد. هرچند بیشتر موارد از این نوع خیالبافی است. اما بد نیست به جالبترین آنها بپردازیم.

یک زن ایرانی در لیست برگزیده فضانوردان ناسا ( عکس، فیلم) - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
درباره روابط جنسی در فضا چه می دانید؟
توجه زیاد به موضوع سکس در فضا یک بار در هر 5 سال بروز می کند. جامعه پیشرفته جهانی بدنبال بهانه ای برای بازگشتن به این موضوع می پردازد:« کی با کی در فضا سکس بازی کرد؟ جامعه جهانی اطمینان دارد که حتما این اتفاق افتاده است.

در سال 2000 پی یر کولر فضانورد فرانسوی کتاب خود در توصیف حالت هایی که به گفته وی  فضانوردان آمریکایی  در قالب یک آزمایش محرمانه رابطه جنسی با یکدیگر داشتند را منتشر کرد.

در سال 2005 ریچارد مالین از کتاب جدید خود «سوار بر موشک: حکایات حیرت آور فضانورد شاتل» تعریف کرد که در آن عشقبازی فضانوردان در فضا توصیف شده است.

 

در سال 2010 4 زن بطور همزمان در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشتند.  سه فضانورد با شاتل آمریکایی  « دیسکاوری» به آنجا رسانده شدند و چهارمین فضانورد از قبل در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشت. در نتیجه 4 زن زیبای فضانورد  2 هفته پهلو به پهلوی 9 مرد روزها را گذراندند. همین موضوع باعث تولد فکرهای جورواجور زیادی روی زمین شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала