نظر ایتالیایی ها درباره تیم ملی فوتبال ایران

© Photo / Steindyنظر ایتالیایی ها درباره تیم ملی فوتبال ایران
نظر ایتالیایی ها درباره تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک سایت ورزشی ایتالیایی در خصوص تیم ملی فوتبال ایران و حضورش در جام جهانی 2018 روسیه نوشت و این تیم را بهترین تیم آسیایی معرفی کرد.

به‌ گزارش اسپوتنیک به نقل از ‌ایسنا، پایگاه اینترنتی موندواسپورتیو نوشت: در حال حاضر چهار تیم ایران، ژاپن، کره جنوبی و عربستان سهمیه جام جهانی را کسب کرده اند و استرالیا هم احتمالا به این جمع ‌اضافه شود.
سایت ایتالیایی موندو ‌اسپورتیو، در باره حضور تیم‌های آسیایی در جام جهانی روسیه توضیح داد و نوشت: تاکنون چهار تیم حضور خود را در جام جهانی قطعی کرده‌اند که باید از ایران به عنوان قدرتمندترین تیم نام برد.
در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حضور کارلوس کی‌روش به عنوان یک ستاره جلب توجه می کند.این مربی از سال 2011 هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را برعهده داشته و سابقه حضور در تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید را نیز دارد و در جام جهانی قبل هم روی نیکمت ایران نشست. با این حال کارلوس کی‌روش به همراه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا نتایج ضعیفی را کسب کرد و ایران با شکست برابر عراق حذف شد. بعد از این رقابت‌ها بود که بازیکنان جوان زیادی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ‌اضافه شدند.
ویژگی بارز ایران این است که خیلی گل نمی زند و معمولا بازی‌هایش را با یک گل به پایان می رساند و استاد بردن بازی‌ها با یک گل است. ایران تیمی است که روی خط دفاع خیلی تمرکز دارد. حضور جلال حسینی با 111 بازی ملی در قلب خط دفاعی ایران، اطمینان خاصی به صلابت آن بخشیده است. علاوه بر این نمی‌شود از پدیده‌هایی همچون علیرضا جهانبخش سخن نگفت که در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بسیار خوب درخشیدند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала