فرار فرماندهان داعش از سوریه با بالگردهای آمریکایی

© AP Photo / Arab 24 networkفرار فرماندهان داعش از سوریه با بالگردهای آمریکایی
فرار فرماندهان داعش از سوریه با بالگردهای آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بالگردهای آمریکایی ، فرماندهان خارجی گروهک تروریستی داعش را طی دو هفته تا آغاز عملیات ارتش سوریه برای آزاد سازی شهر از شهر میادین سوریه خارج کردند.

به گزارش اسپوتنیک، چند ساکن این شهر در این باره شرح دادند.

آمریکا فرماندهان داعش را برد - اسپوتنیک ایران
فرار فرماندهان داعش با کمک آمریکا
ارتش سوریه عملیات آزاد سازی میادین را در ماه اکتبر آغاز کرد و شهر در تاریخ 14 اکتبر به طور کامل از شبه نظامیان داعش آزاد شد.
محمد ابد الحسین یکی از ساکنین این شهر به خبرگزاری گفت: " نیروی هوایی آمریکا در ابتدا مانوری را در منطقه الرهبه واقع در نزدیکی میادین انجام دادند. سپس حمله ی هوایی ترتیب دادند ، ما سعی کردیم پس از آن مخفی شویم و چند بالگرد آمریکایی را دیدیم. روز زمین فرماندهان خارجی داعش بودند که در نزدیکی باغ حیدر منتظر بودند. بالگردها آنها را از مرز میادین خارج کردند.
الحسین شرح داد: " من بالگردها را در روستای ام العین دیدم. نیروی هوایی آمریکایی در ابتدا سرو صدا به راه انداخت و بعد حمله ی هوایی پرقدرتی را به روستاهای اطراف ترتیب داد. سپس بالگردها به پرواز درآمدند و فرماندهان داعش را بردند."
ساکنین دیگر شهر توضیح می دهند که اتومبیل هایی را دیده اند که ابتدا دو فرمانده خارجی داعش را به همراه خانواده شان از میادین خارج کردند. سپس بالگردها پرواز کردند و آنها را به یک مکان نامعلوم بردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала