نیازهای عاطفی و جسمی زن و مرد

© Fotolia / Yakimenkoantonازدواج
ازدواج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با چه مردانی نباید ازدواج کرد؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم،ازدواج و تشکیل خانواده موضوعی است که همه دختران و پسران مجرد درباره آن فکر می کنند. ازدواج نه‌تنها تمام نیازهای عاطفی و جسمی مرد و زن را برطرف می‌کند، بلکه زمینه‌های رشد و پیشرفت آنها را نیز فراهم می‌سازد.

موضوع ازدواج اما برای دختران دم بخت و انتخاب همسر قدری پیچیده تر است، شریک زندگی مناسب چه ویژگی هایی نباید داشته باشد؟ سوالی که شاید کمتر به آن فکر شده باشد. خوب ببینیم از چه نوع مردانی باید دوری کرد که بعد ها باعث دردسر خواهند شد:

مردی که پیش از شما با دخترهای بسیار زیادی در ارتباط بوده است. همه ما در این زمینه گذشته‌ای داریم. اما آیا به‌نظر شما می‌توان به مردی که روابط بسیار زیادی در گذشته داشته است، اعتماد کرد؟ هنگامی‌که روابط گذشته‌ یک مرد آن‌قدر زیاد هستند که نمی‌توانید از آنها سر دربیاورید، می‌تواند یک علامت هشدار باشد که او فرد متعهدی نیست.

مردی که در مورد آینده رابطه‌ هیچ صحبتی نمی‌کند. این مورد کاملا واضح است. اگر مردی به‌هیچ‌وجه در مورد آینده و برنامه‌هایی که در ذهنش دارد با شما صحبت نمی‌کند، یعنی تمایلی به ازدواج با شما ندارد.

مردی که در اغلب اوقات بدون شما بیرون می‌رود. برای یک زوج بسیار عادی است که زمان‌های مخصوص به خودشان را داشته باشند و در تمامی اوقات با هم نباشند، با این حال اگر طرف مقابل شما در اکثر مواقع به‌تنهایی بیرون می‌رود و از شما نمی خواهد که همراهی‌اش کنید، این می‌تواند یک علامت هشدار باشد. در اغلب موارد به این معناست که شما و این رابطه برای او چندان جدی نیستید.

مردی که بیش‌ازحد به کارش علاقه دارد. یک مرد پُرکار و سخت‌کوش قطعا جذاب است اما بعضی اوقات این ویژگی مثبت می‌تواند به یک مانع در مسیر رابطه شما تبدیل می شود.

مردی که با زن‌های دیگر بیش‌ازحد گرم می‌گیرد. مردی که با زن‌های اطرافش بیش‌ازحد گرم می‌گیرد، به این زودی‌ها قصد ازدواج ندارد. این یک علامت هشدار بزرگ است.

مردی که اصلا بچه نمی‌خواهد. یکی از شیرینی های زندگی بی تردید فرزندآوری و بچه دار شدن است، لذت مادر شدن با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، مردی که بچه نمی خواهد اگرچه شاید به مفهوم این نباشد که قصد ازدواج ندارد اما نشانه‌ آن است که برای یک رابطه‌ جدی به‌هیچ‌وجه آماده نیست.

مردی که هنوز در مورد رابطه‌ی قبلی‌اش صحبت می‌کند.کاملا طبیعی است که یک مرد گاهی اوقات در لابه‌لای حرف‌هایش به رابطه‌ی قبلی‌اش اشاره کند اما اگر این کار را بیش‌از حد و به دفعات زیاد انجام می‌دهد، می‌تواند یک علامت هشدار باشد.

مردی که دوستانش خیلی جوان‌تر از خودش هستند. همه ما دوستانی در سنین مختلف داریم، با این حال هنگامی‌که یک مرد فقط دوستان کوچک‌تر از خودش داشته باشد، نشانه‌ آن است که به بلوغ فکری کامل نرسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала