چگونه کودک خود را در عرض یک دقیقه ساکت کنیم؟ +فیلم

© Photo / Pixabayچگونه کودک خود را در عرض ۱ دقیقه ساکت کنیم؟ +ویدئو
چگونه کودک خود را در عرض ۱ دقیقه ساکت کنیم؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید بسیاری از مردم شیوه های صحیح ساکت کردن کودک خود را هنگام گریه کردن و بهانه گرفتن او را ندادند، در صورتی که با چند حرکت ساده می توان هر کودکی را آرام کرد.


به گزارش اسپوتنیک، ساکت و آرام کردن کودک در یک دقیقه مهارتی است که در شبکه های اجتماعی آموزش داده شده است. بوسیله چند تکنیک زیر می توان به سرعت کودک خود را در هنگام گریه ساکت کنید. اولین تکنیک پرت کردن حواس اوست. مثلا با عنوان کردن جمله "آن ماشین عجیب به کجا می رود" می توان توجه او را به جای دیگری جلب کرد.

#brightside #video

Публикация от Bright Side (@brightgram) Окт 31 2017 в 3:01 PDT

تکنیک دیگری که هر والدینی می تواند از آن استفاده کند ایجاد کردن مراسمی با استفاده از وسایل مانند سشوار است که با ایجاد صدا منجر به از یاد رفتن گریه می شود. مثلا اینکه مادر به کودک خود بگوید که بیا با هم ببینیم این وسیله چگونه با ایجاد گرما اشک را خشک می کند.
تکنیک بعدی در آغوش گرفتن کودک است. جمله های همه چی درست خواهد شد و من دوستت دارم به کودک آرامش و امنیت می دهد و او را آرام می کند.
تکنیک دیگری که هر والدینی می تواند از آن استفاده کند ابراز احساسات است. مثلا جمله اینکه من درک میکنم که تو این کلاه را دوست نداری جمله بسیاری جالبی است اینگونه کودک احساس می کند تنها نیست.
بازی با کودکان نیز از راهکارهای بسیار خوبی است که او گریه و ناراحتی خود را به زودی فراموش می کند.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با استقبال از این کلیپ آموزنده عنوان کردند که بسیاری از این تکنیک ها عملی بوده است و جواب می دهد.
به گفته آنان پیدا کردن راهکاری برای ارتباط با کودک از جمله وظایف اصلی هر پدر و مادری است که اگر بدرستی از پس آن برنیاید در آینده با فرزند خود دچار مشکل خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала