بی بی سی از رسیدگی به پرونده آزار و اذیت گوینده خود خودداری کرد

© AFP 2023 / Carl Courtبی بی سی از رسیدگی به پرونده آزار و اذیت گوینده خود خودداری کرد
بی بی سی از رسیدگی به پرونده آزار و اذیت گوینده خود خودداری کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان تلویزیونی بی بی سی از بررسی شکایت علیه کریس اوانس یکی از گوینده های اصلی که از طرف همکاران سابق وی مطرح شده بود خودداری میکند.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از همکاران سابق کریس اوانس از چندین اتفاق که در سالهای 1990 که وی در آنجا مشغول به کار بوده خبرداده. وی گفته هنگامی که وی در آن زما ن به آزارهای کریس پاسخ منفی دادم او بصورت آشکارا به این کار ادامه داد.پلیس در سال 2016 بعد از دریافت شکایت اوانس را مورد بازپرسی قرار داده که وی به جرم خود اعتراف نکرده. بی بی سی اعلام کرده که بررسی شکایت در مورد اوانس بعلت اینکه پلیس نتوانسته شواهد کافی برای اعلام جرم علیه وی پیدا کند متوقف شده.

چندی پیش شخص آزار دیده نامه ای به ریاست بی بی سی جهت بررسی این موضوع فرستاده بود. و یکی از مقامات این کانال تلویزیونی گفته که بررسی این موضوع به علتی که در زمان اتهام کریس اوانس کارمند بی بی سی نبوده منتفی است.

اخیرا ماجراهای زیادی در رابطه با تجاوز و آزار و اذیت جنسی علیه ستاره های تلویزونی مطرح شده.

بازیگر معروف بیل کوزبی بعلت آزار و اذیت جنسی مورد اتهام قرار گرفته. چندی پیش تهیه کننده بزرگ سینمایی هاروی واینشتین متهم به آزارو اذیت ده ها زن که یکی از آنها آنجلینا جولی بوده  که از سمتهای خود برکنار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала