واکنش های برخی از کاربران ایرانی به سفر پوتین به تهران

© Sputnik / Alexei Druzhininرهبر ایران: همکاری ایران و روسیه ، آمریکا را منزوی می کند
رهبر ایران: همکاری ایران و روسیه ، آمریکا را منزوی می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیروز اول نوامبر به تهران سفر کرد. این سومین سفر رئیس جمهور روسیه به ایران بود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در این سفر با مسئولان ایرانی از جمله آیت الله علی خامنه ای ، رهبر جمهوری اسلامی ایران و حسن روحانی رئیس جمهور ایران دیدار و گفتگو کرد. ولادیمیر پوتین با این سفر همچنین در نشست سه جانبه روسیه، ایران و جمهوری آذربایجان حضور پیدا کرد.

  • نعیم صافی در فیسبوک می نویسد:"با سفر پوتین به ایران و اعلام دوستی استراتژیک ایران و روسیه ونگرانی جدید اپوزیسیون خارج از کشور….
  • امشب در بی بی سی شاهد بودیم که از این به بعد بزرگترین نگرانی اپوزیسیون خارج از کشور دور شدن جمهوری اسلامی ایران از شعار نه شرقی و نه غربی خواهد بود…..امشب جناب محسن میلانی نشان داد که غصه فراموش شدن شعار نه شرقی و نه غربی چقدر دل اپوزیسیون را شکسته است….. تو حود حدیث مفصل بخوان از این اپوزیسیون".
  • ناصر شاکر حسینی، یک کاربر دیگر ایرانی می نویسد: شما فراموش می كنید كه "شرق"ِ ٥٧ دیگر وجود ندارد؟ جنگ سرد تمام شده است. تك قطبی بعد از جنگ سرد هم دارد تمام می شود. نظام چند قطبی جدیدی در حال شكل گرفتن است كه ایران، یكی از اركان آن است
  • سعید زندی خاطرنشان می سازد:" این شعار (نه شرقی نه غربی) به این معنی نبود که ایران نباید هیچ متحدی داشته باشه. روسیه شوروی سالهاست از بین رفته… و ایران متحد روسیه هست در راستای منافع مشترک،نه مثل دوران جنگ سرد جزو اقمار شوروی".
  •  میلاد در توئیتر به "زبان بدن" پوتین اشاره کرد و دیدار ولادیمیر پوتین را رهبر ایران را با دیدار وی با روسای جمهوری سابق و کنونی آمریکا مقایسه کرد: 
  • مجید نیز با طبع طنز گونه به نشستن روسای جمهور روسیه، ایران و آذربایجان ​واکنش نشان داد:

 

  • ​​​یکی از کاربران توئیتر، ویدئویی از نحوه حرکت و اسکورت اتومبیل حامل ولادیمیر پوتین را منتشر کرد:

 

  • عذرخواهی ولادیمیر پوتین از مردم تهران بخاطر ایجاد ترافیک نیز واکنش های جالبی را در پی داشت: 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала