معاون اوباما، رئیس جمهور آمریکا را شارلاتان خواند

© REUTERS / Brennan Linsley, Fileمعاون اوباما، رئیس جمهور آمریکا شارلاتان خواند
معاون اوباما، رئیس جمهور آمریکا شارلاتان خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، او را "شارلاتان" خطاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، "جو بایدن" معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی روز چهارشنبه خود در شیکاگو با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، علیه طبقه متوسط این کشور، او را "شارلاتان" خطاب کرد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بایدن در این سخنرانی از سیاست‌های اشتباه ترامپ که رای دهندگان طبقه متوسط آمریکا را هدف قرار می‌دهد و از آن‌ها سوءاستفاده می‌کند، انتقاد کرد. او با اشاره به رای دهندگان طبقه متوسط آمریکا که از ترامپ حمایت می‌کنند، گفت: آنها واقع گرا هستند، ولی هدف شارلاتان‌هایی که با سرزش کردن دیگران به دنبال بزرگ کردن خودشان و تثبیت قدرتشان هستند، قرار گرفته اند.

بایدن حین سخنرانی در شورای شیکاگو در امور جهانی از سیاست‌ خارجی ترامپ به خصوص تصمیم اخیر وی درباره لغو توافق هسته‌ای ایران انتقاد کرد و ادامه داد: شعار «اول آمریکا»‌ رئیس جمهور ترامپ ، اگر ما را در جهان تهدید نکرده باشد، ولی منزوی کرده است.    

معاون باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، پیش از این در پیامی توئیتری نوشته بود تصمیم رئیس جمهور کنونی آمریکا برای تایید نکردن توافق هسته‌ای با منطق و شواهد در تضاد است و ضربه جبران ناپذیری به نقش آمریکا در جهان وارد می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала