ارتش روسیه به تانکهای کوچک مجهز میشود

© Sputnik / Nikolay Hiznyakارتش روسیه به تانکهای کوچک مجهز میشود
ارتش روسیه به تانکهای کوچک مجهز میشود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وسایل نقلیه جاده ای "Patriot" UAZ که پیشتر در خیابانهای روسیه مورد استفاده مردم عادی بود به وسایل نقلیه ی جنگی تبدیل شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "وستی" نیروی امنیتی و نیروهای ویژه  منطقه نظامی غربی بیش از 25 کامیون وانت جدید با مسلسل، راکت انداز و موشک های ضد تانک دریافت کرده است. این گزارش توسط سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش شده است.

در پشت بدنه، یک اسکلت قرار داده شد، که در آن زره پوش نصب شده است. شما همچنین می توانید یک سایبان طبیعی را از باران و باد بروی عقب کابین بکشید. ارتش روسیه می گوید که ماشین های  جنگی جدید، شناسایی را سریع تر و نا محسوستر حرکت میکنند.
در این ماشینها قرار است که  یک مسلسل "کلاشینکوف"، و یا نارنجک انداز30 میلی متری  AGS-17  و یا غیره  استفاده شود، هر چند، معلوم نیست که کدام یکی استفاده خواهد شد. با شواهد موجود حتی میتوان یک اسلحه سنگین Kord در ماشین های مشابه با کالیبر 12.7 میلیمتر قرار داد.

ارتش ویژگی های دستگاهی که بر روی این ماشینهای با نام "tachanka"  قرار خواهد گرفت را مشخص نکرده. اگرچه قابلیت های شناخته شده عادی یعنی نوع شهری که  UAZ "پاتریوت" نام دارد: قدرت موتور — 128 اسب بخار، ظرفیت حمل بار تا — 500 کیلوگرم، حداکثر سرعت — 150 کیلومتر در ساعت میباشد.

 وانتها جنگی بطورگسترده در جهان مورد توجه است. در برخی از ارتشها، مانند افغانستان از آنها استفاده میشود. علاوه بر این، این ماشین ها در خاورمیانه بسیار محبوب هستند. در سوریه شما می توانید ماشینهای جیپی با مسلسل با تجهیزاتی نصب شده بر روی آنها مانند اسلحه سنگین دوشکا و یا حتی ZU-23-2 مشاهده کنید.که این دو اسلحه خودکار در کالیبر 23 میلی متر.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала