اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت

© AFP 2023 / Behrouz Mehriاخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت
اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس بیان داشت: با توجه به اثبات تخلفات احمدی نژاد ، باید او را از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی بیان داشت که با توجه به انتشار گزارش اخیر دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درمورد تخلفات نفتی دولت نهم و دهم و شخص احمدی‌نژاد این گزارش به صحن علنی مجلس ارجاع می شود، تا جایی که اطلاع دارم نیاز به بررسی مجدد گزارش تخلفات احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس نیست و لازم است این گزارش به قوه قضاییه فرستاده شود.
این مقام ایرانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به عدم امکان بازگرداندن هزینه‌های ناشی از تخلفات توسط احمدی‌نژاد، آیا برخورد قضایی با این تخلفات صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: معمولاً برخوردی که با این تخلفات می‌شود همان انفصال از خدمات دولتی است و با این حساب احمدی‌نژاد باید از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود.
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان این‌که هیچگونه ایرادی به حکم اخیر مقام معظم رهبری برای عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به هر حال زمانی که مقام معظم رهبری این حکم را صادر کردند، تخلفات احمدی‌نژاد کشف نشده بود اما در حال حاضر لازم است از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала