مخالفان استقلال کاتالونیا در بارسلونا تجمع کردند

© REUTERS / Albert Geaمخالفان استقلال کاتالونیا - حامیان اسپانیای واحد - در روز یکشنبه به خیابانهای بارسلونا آمدند و مخالفت خود را با تصمیم مقامات محلی در مورد استقلال کاتالونیا اعلام کردند.
مخالفان استقلال کاتالونیا - حامیان اسپانیای واحد - در روز یکشنبه به خیابانهای بارسلونا آمدند و مخالفت خود را با تصمیم مقامات محلی در مورد استقلال کاتالونیا اعلام کردند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مخالفان استقلال کاتالونیا - حامیان اسپانیای واحد - در روز یکشنبه به خیابانهای بارسلونا آمدند و مخالفت خود را با تصمیم مقامات محلی در مورد استقلال کاتالونیا اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مخالفان استقلال کاتالونیا — حامیان اسپانیای واحد — در روز یکشنبه به خیابانهای بارسلونا آمدند و مخالفت خود را با تصمیم مقامات محلی در مورد استقلال کاتالونیا اعلام کردند.

برگزار کننده تجمع عمومی سازمان 'جامعه مدنی کاتالونیا'، که توسط حزب میانه رو 'شهروندان،' حزب سوسیالیست کاتالونیا و حزب راست مردمی در اسپانیا حمایت می شدند این سه حزب مخالف مقامات محلی برای رای گیری استقلال بودند و معاونان آنها حاضر به شرکت در این رای گیری نبودند.

در آستانه تظاهرات صدها نفر به ساختمان پلیس ملی اسپانیا در بارسلونا آمدند آنها به پلیس نزدیک شدند و دستان خود را تکان دادند و شعارهایی را نیز در حمایت از اسپانیای متحد اعلام کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала