فروش خوشبوكننده با "رايحه شهدا" در ایران! +عکس

CC0 / Pixabay / فروش خوشبوكننده با "رايحه شهدا" در ایران!
فروش خوشبوكننده با رايحه شهدا در ایران! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چندی پیش تصویری با عنوان فروش خوشبوکننده با "رایحه شهدا" در فضای مجازی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت که واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشته است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روز پلاس، این تصویر مربوط به فروشگاهی در معروف ترین پاساژ عرضه محصولات مذهبی و فرهنگی در تهران است، که علاوه بر فروش خوشبو کننده رایحه شهدا، خوشبو کننده هایی مانند عطر حرم امام رضا را نیز ارائه میکند.

​​به نقل از ایرنا، رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروی ایران با هشدار نسبت به سوء استفاده از احساسات مردم به ویژه برای فروش محصولات سلامت محور، گفت: هیچ مجوزی برای خوشبو کننده هوا به نام'رایحه شهدا' صادر نکرده اند. وی اضافه کرد: از آنجا افراد سود جو ممکن است با سوء استفاده از احساسات معنوی مردم، هر موضوعی را به ویژه در ایام سفر و آستانه راه پیمایی بزرگ اربعین حسینی، دستاویز سوء استفاده قرار داده و چنین محصولات مجهول و بی اصالتی را به آنها بفروشند بنابراین مردم باید فرآورده آرایشی و بهداشتی را صرفا با نشان سازمان غذا و دارو و پس از دقت در پروانه بهداشتی آن خریداری کنند.

وی یادآور شد: برچسب اصالت و کد 16 رقمی ردیابی و رهگیری کالای سلامت محور درج شده روی آن، تمام اطلاعات فرآورده را در اختیار مصرف کننده می گذارد.
اسماعیلی به مردم توصیه کرد تا فریب قیمت های به ظاهر اندک فروشندگان محصولات تقلبی و قاچاق را نخورند و محصولات مورد نیاز آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه ها و دارو خانه های محاز خریداری کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала