عشق فضایی

© AP Photo / Andrew Medichiniپاپ روم
پاپ روم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فضانوردان در باره عشق فضایی برای پاپ روم تعریف کردند.

به گزارش اسپوتنیک،آلکساندر میسورکین و سرگی ریازانسکی فضانوردان روسیه در ایستگاه بین المللی فضایی در سئانس ارتباط مستقیم ویدئویی با واتیکان شرکت کردند و در باره عشق و راه خود در فضا برای پاپ روم تعریف کردند.

سئانس ارتباط فضایی توسط ناسا و مرکز تلویزیون واتیکان پخش شد.

در این ارتباط ویدئویی تمام شش فضانورد در حال کار در ایستگاه بین المللی فضایی حضور داشتند. پاپ روم گفت که کنجکاوی باعث برقراری این ارتباط شده است و ترجیح داد گفتگو بصورت «پرسش و پاسخ» برگزار شود. یکی از سوالات پاپ روم این بود که آیا فضانوردان با این  گفته موافق هستند که «عشق» انگیزه اصلی گیتی است و اینکه به نظر آنها عشق چیست.

الکساندر میسورکین فضانورد روسیه به این سوال جواب داد:«در وقت فراغت در اینجا، کتاب صوتی «شاهزاده کوچولو» آنتوآن د سن اکزوپری را گوش می کنم. این بهترین نمونه برای تعریف عشق است. زیرا در این کتاب پسربچه خردسال حاضر است جان خود را فدا کند تا بتواند برگردد و از تنها گلش مراقبت و محافظت کند که تنها چیزی بود که به او نزدیک بود. من «عشق» را به این شکل می بینم».

فضانورد روسیه گفت که خدمه ایستگاه بین المللی فضایی مایل به دانستن نظر پاپ روم در این باره هستند. پائولو نسپولی فضانورد ایتالیایی حرف های میسورکین را برای پاپ روم ترجمه کرد.

پاپ روم گفت:« من از پاسخ شما خوشم آمد. پاسخ شما گویای آن است که شما روس ها، در خون خود و ساختار معنوی و روحی خود و دین خود ناقل عشق هستید. از شما به خاطر آن سپاسگزارم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала