بحرین حامی جدید اسرائیل علیه ایران

© Flickr / abcdz2000بحرین حامی اسرائیل علیه ایران
بحرین حامی اسرائیل علیه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از حضور پی در پی مسئولان و شخصیت‌های عربستان در رسانه‌های اسرائیلی اکنون نوبت بحرین رسیده است که دوستی خود با اسرائیل را علنی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، پس از آنکه مسئولان و شخصیت های متعدد عربستان در رسانه های اسرائیلی حضور یافته و گفت‌وگو داشتند، اکنون نوبت بحرین و اصحاب رسانه این کشور رسیده است تا دوستی با اسرائیل را علنی کنند.

چندی پیش حمد بن عیسی آل خلیفه در پوشش اعتراض به تحریم اسرائیل از سوی عرب ها دوستی با این کشور را آشکار ساخت و سپس بحرین میزبان هیئت های یهودی بود و اکنون نیز نوبت به ارتباط دوستانه بحرینی ها با اسرائیل در سطح رسانه ای رسیده است.

در همین ارتباط عبدالله الجنید روزنامه نگار بحرینی در گفت‌وگو با شبکه 10 تلویزیون اسرائیل با حمله به ایران، دوستی آشکار خود با اسرائیل را ابراز داشت.

الجنید گفت، ایران تهدیدی مستقیم علیه امنیت ملی اسرائیل و نیز تهدیدی علیه بحرین است.

وی گفت از جهانیان انتظار داریم متوجه باشند که با تهدید مستقیم علیه امنیت خود مواجه هستند و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس باید گام هایی مناسبی را در این خصوص اتخاذ کنند.

الجنید در ادامه این گفت‌وگوی تلویزیونی یادآور شد: ما در بحرین شهروندان یهودی داریم که کارت شناسایی بحرینی دارند و اعتقادات دینی موضوعی شخصی است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала