پرتاب پرچمهای روسی بسوی ترامپ

© AP Photo / J. Scott Applewhiteپرتاب پرچمهای روسی بسوی ترامپ
پرتاب پرچمهای روسی بسوی ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امروز در هنگام گذشتن رئیس جمهور آمریکا از کنار خبرنگاران با حادثه پرتاب پرچمهای روسیه از سوی یکی از تجمع کنندگان مواجه شد.

трамп флаги рф - اسپوتنیک ایران
پرتاب پرچم های روسیه به سمت ترامپ
به گزارش اسپوتنیک، پلیس یک فعال که یک بسته پرچمهای روسیه را بسوی رئيس جمهور آمریکا دونالد ترامپ پرتاب کرد دستگیر کرده. یوگنیا بن تحلیلگر سیاسی در رادیو اسپوتنیک اشاره کرد که شعارهای ضد روسی  تبدیل به یک ماهواره ای برای بی ثباتی سیاسی داخلی ایالات متحده شده.

این حادثه در ساختمان کاپیتال در واشنگتن، زمانی که رئیس جمهور از کنارروزنامه نگاران میگذشت اتفاق افتاد. فعال این اقدامات را با فریادهای "ترامپ این خیانت است" انجام داد. رئيس جمهور این حادثه را نادیده گرفت. پلیس کاپیتال در حفاظت از کنگره، فعال  را به اتهام  "اعمال غیر قانونی" دستگیر کرد، او همچنین توسط سرویس های امنیتی کنگره مورد بازجویی قرار گرفت، کانال فاکس نیوز با اشاره به سازمان های اجرای قانون است.

مخالفان ترامپ او را متهم به "توافق با فدراسیون روسیه" برای برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 میکنند. رئيس جمهور آمريكا و مقامات فدراسيون روسيه به طور قطعي اين احتمال را رد كردند و اتهامات را بي اساس مطرح كردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала