تیلرسون: فکر میکنم که عربستان سعودی برای گفتگو با قطر آماده نیست

© Sputnik / Ramil Sitdikovرکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ایالات متحده در دیداری از دوحه اعلام کرد که بنظر او عربستان سعودی که روابط دیپلماتیک خود را با قطر متوقف کرده است، هنوز برای گفتگو با امارات برای خروج از بحران کنونی آماده نیست.
رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ایالات متحده در دیداری از دوحه اعلام کرد که بنظر او عربستان سعودی که روابط دیپلماتیک خود را با قطر متوقف کرده است، هنوز برای گفتگو با امارات برای خروج از بحران کنونی آماده نیست. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ایالات متحده در دیداری از دوحه اعلام کرد که بنظر او عربستان سعودی که روابط دیپلماتیک خود را با قطر متوقف کرده است، هنوز برای گفتگو با امارات برای خروج از بحران کنونی آماده نیست.

به گزارش اسپوتنیک، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ایالات متحده در دیداری از دوحه اعلام کرد که بنظر او عربستان سعودی که روابط دیپلماتیک خود را با قطر متوقف کرده است، هنوز برای گفتگو با امارات برای خروج از بحران کنونی آماده نیست.

تیلرسون افزود که برای حل بحران قطر با وزیر دفاع عربستان سعودی محمد بن سلمان آل سعود هنگام بازدید از ریاض صحبت کرده است و او گفته بود که به گفتگو ها ملحق خواهد شد. اما هیچ نشانه ای از این اینکه طرفین آماده گفتگو هستند دیده نمی شود و نمی شود با کسی که آماده گفتگو نیست مذاکره کرد.

تیلرسون گفت آمریکا آماده است برای پایان دادن سریع به بحران قطر گفتگو با کشورهای عربی، عربستان، امارت، بحرین و مصر گفتگو را شروع نماید. - اسپوتنیک ایران
تیلرسون: واشنگتن برای حل بحران قطر وارد گفتگو می شود

تیلرسون قبلا تأکید کرده بود که واشنگتن به دنبال حل اختلافات میان کشورهای خلیج فارس از طریق گفتگو است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала